1.551 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 45 Svar

Svende har takket af for denne gang <3 Svende har takket af for denne gang <3

Tak for næsten 13 helt fantastiske år med dig ved min side, gamle dreng smiley

15-02-2012 til 13-01-2025 smiley

Kl 21:12 slog dit corgi-hjerte for sidste gang og jeg skal nu for evigt undvære dig i mit liv smiley

Det føles som om, du altid har været her…min evige kilde til grin, smil og ikke mindst grå hår smiley smiley

Men du var gammel og du blev pludselig dårlig. Dyrlægen mistænkte, ligesom vi, en blodprop eller hjerneblødning pga dine symptomer. Så vi valgte at sige på gensyn og tak for 13 helt fantastiske år med en mindebog fyldt med lige netop det, den skal være fyldt med…glade og skønne minder smiley

Kære Svende smiley

Fra jeg fik dig i armene d. 18-04-2012 til jeg kyssede din mule for sidste gang her til aften, var du min dreng smiley Jeg elsker dig til månen og tilbage igen smiley

Jeg har lovet Sophia, at når vi går ud og kigger op i himlen, så skal vi tage billeder, så vi måske kan få øje på dig…hun synes også, at vi skal prøve fra flyvemaskinen…måske er du nemmere at få øje på der smiley ? Din lille pige savner sin Svende-mand men forstår, at du var syg smiley Så du, at hun sendte dig afsted i bilen med sæbebobler smiley ?

Hils på den anden side af regnbuen, gamle dreng! Du vil blive savnet smiley

Jeg elsker dig!!!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Hængsler på køleskab klikker/låser 700 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Fjernelse af buske incl rødder 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svende har takket af for denne gang <3
  • #1   13. jan Højt elsket og dybt savnet smiley

Vi var ved sin side til det sidste smiley

profilbillede
  • #2   13. jan Puh altså smiley
    Tusind varme tanker herfra.

• #3   13. jan Åh, det gør mig ondt Linda, det er så hårdt at sige farvel og ekstra hårdt, når der er et lille menneske som også sørger

Hvor har jeg mange gange ønsket at jeg kunne bære en del af mine børns sorg også.

Varme tanker til jer smiley

Løb frit Svende smiley

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

Følgere: 667 Svar: 5.765
    #4   13. jan Nej smiley følte jeg kendte ham

Det gør mig ufattelig ondt

Kram

• #5   13. jan Det lille fine menneske kom med servietter til mig, da jeg sad og græd ved Svendes side smiley “Her mor!” og så tørrede hun mine kinder fri for tårer smiley

Og da vi kom hjem, havde hun gjort klar i vores seng med en af hver af hendes yndlings bamser smiley

Hun blev spurgt, om hun ville med, men hun ville helst blive hjemme og passes af mormor imens smiley

• #6   14. jan Åh altså smiley sødeste Svende! Rigtig mange tanker til jer alle sammen smiley

• #7   14. jan Sender dig de varmeste tanker og kram i den svære tid

• #8   14. jan Åh Linda ?? Det gør mig så ondt ??
    Kæmpe stort kram ??

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 117 Emner: 30 Svar: 3.716
    #9   14. jan Åh Linda, hvor jeg føler med dig smiley

Jeg har fulgt dig, Svende og din dejlige lille datter så længe. Hvor er det trist, at Svende ikke er her mere, men hvor var det rigtigt og kærligt, at du valgte at sige farvel nu.

De varmeste tanker smiley

• #10   14. jan Tak alle sammen smiley

Jeg er helt afklaret med vores afsked i går og det hele foregik så fint og roligt. Dyrlægen var forstående, vi fik tid og ro og de havde ikke travlt - hverken med undersøgelse, forklaring eller behandling.

Han var klar og så var vi også klar smiley

Men av hvor er her tomt og stille smiley

• #11   14. jan Åh nej, Linda smiley Det gør mig så frygtelig ondt smiley

Søde Svende, TAK for at vi har fået lov til at følge dig i årene. Tak for de mange smil du har givet smiley Sov sødt smiley

• Hama
    Hama Tilmeldt:
    apr 2015

Følgere: 2 Svar: 263
    #12   14. jan Føler med dig - det gør så ubeskrivelig ondt
    - men på bagsiden er der 13 mindeværdige år smiley

• #13   14. jan Åh nej, det gør mig frygteligt ondt. smiley

Det er sorgen, vi desværre ikke slipper for, når vi elsker vores hunde. Jeg sender et kæmpe kram.

• #14   14. jan Ååhh det gør mig så ondt for dig smiley Kæmpe kram herfra smiley

• #15   14. jan Jeg følte også jeg kendte Svende, og hans skønne personlighed gjorde et kæmpe indtryk. Nu sidder jeg med tårer i øjnene og et smil -for sikke et smukt farvel -til en ven der har betydet så meget og bragt så meget glæde smiley

• #16   14. jan åh sidder med tårer i øjnene, sikke et fint skriv om en stor kærlighed, og sikke en værdighed at sige farvel når tid er ... når savnet er stort er det jo kun fordi det har været et liv sammen fuld af kærlighed, grin og gode minder ...

Klart han efterlader et stort savn, godt I nu har hinanden at tale med ham om ..Er sikker på i finder en fin stjerne på himlen I kan kalde Svende

• #17   14. jan Det gør mig ondt for jer. Minderne kan ingen heldigvis tage fra jer. Stort kram. smiley

• #18   14. jan I skal vide, at hver en kommentar går lige i hjertet smiley

Og jeg sidder med det største smil på læben mens tårerne triller ned af kinderne…tænkt at andre føler, at de kendte min gamle dreng smiley

Tak for jeres smukke og varmende beskeder. Jeg læser hver og én og gemmer dem lige ved siden af Svende smiley

• #19   14. jan Det gør mig oprigtigt ondt. smiley

• #20   14. jan Åh nej Linda, hvor frygteligt smiley
    Det gør mig virkeligt ondt, at smukke, skønne, sjove, finurlige Svende, ikke er her mere smiley

Respekt for at I traf den beslutning smiley

RIP Svende smiley

• #21   14. jan Det gør mig ondt.
    Det ultimative sværeste ved at have hund.
    Hils mine piger deroppe. smiley

• #22   14. jan Det gør mig ondt Linda, sender mange varme tanker og kram smiley

• #23   14. jan Det gør mig utroligt ondt - intet er vel værre, end at sige farvel til sin elskede hund smiley

• #24   14. jan Jeg er også en af dem, der har fulgt Svende hele vejen, og som føler, at jeg kendte ham. Men selv hvis jeg ikke gjorde, så kender jeg din sorg - og sender dig derfor en masse kram og positive tanker.
    Hvor var det en fin afsked, I fik taget, og hvor er det smukt, at kigge efter ham mellem stjernerne smiley

• #25   14. jan Hvordan takler dit lille menneske det at Svende ikke er der mere ?

• #26   14. jan Anni - Tak fordi du spørger ind til hende smiley Hun tager det overraskende godt. Hun er selvfølgelig ked af det, men hun forstod godt, at han ikke var her mere.

Vi havde lovet at tage billeder dernede og dem så vi på i går aftes. Ville vise hende, at han så lige så fin ud, som vi kunne huske ham smiley

Havde fortalt lidt om regnbue broen og himlen, så vi talte i morges om, at Svendes krop med pels, knogler og muskler var ved dyrlægen og lå i hans tæppe med hans legetøj, men at den lille sjæl, der boede inde i Svendes hjerte, nu var fløjet op til himlen og op til regnbuerne smiley

Og så pustede vi lidt sæbebobler op til Svende inden vi kørte i børnehave, for det var det, hun gerne ville i dag smiley Og i børnehaven fortalte vi hendes yndlings pædagog om, at Svende nu ikke var mere, så de også vidste det smiley

• #27   14. jan Åhh det er noget af det sværeste i livet. Hvorfor byder vi os selv dette? Ja det er vel egentlig simpelt. Den ubetingede kærlighed, glæde og livsbekræftende evne sådan en skabning giver os smiley Det gør mig så ondt for jer!

• #28   14. jan Linda, generel så plejer børn at takle det helt fint.
    Synes at i har forklaret det virkelig flot smiley
    Men hun kommer nok til at savne ham, og så er det godt, hvis hun kan snakke om ham smiley

• #29   14. jan Det gør mig ondt smiley det lyder til at have været et helt fantastisk lille hundeliv smiley

• #30   14. jan Knus og kram til jer, det er altid hårdt at miste sin bedste ven.

• #31   14. jan Mange tanker til jer smiley

• #32   14. jan Så er første døgn næsten gået…og hvor har jeg grædt mange tårer de sidste 24 timer smiley

Savnet er enormt, men jeg føler faktisk også en kæmpe lettelse…en lettelse over, at vi trods alt var der og kunne følge ham på hans sidste rejse, kunne kysse ham over regnbuen og frem for alt at han ikke lå helt alene og var bange uden os smiley

Men kors hvor jeg savner hans snorken i kurven, dappen rundt i huset, tiggen ved bordet og hans glade poter, når man kom hjem til ham smiley

Huset er enormt tomt og stille…også selvom Sophia kan larme for dem begge smiley Vi har fjernet hans kurve, pude og vandskåle…det gjorde for ondt at se det stå ubrugt. Men det gør også ondt, at det er væk smiley

I skal have tusind tak for jeres varme tanker og beskeder smiley

I får lige et billede af Svende - sådan vil jeg huske ham smiley
    Billedet er fra 17:53 i går aftes…her havde han en lille opblomstring og så gik det ned af bakke smiley Jeg er glad for billedet og er glad for de timer vi tilbragte på gulvet - pote i hånd med uendelige kys, knus og kærtegn. Jeg fik sagt tak for alle hans små finurligheder, fik fortalt ham, hvor meget jeg elskede og elsker ham og fik sagt, at han var verdens bedste Svende imens jeg så ind i hans vidunderlige brune øjne smiley Lige der fik vi sagt på gensyn til hinanden inden vi kørte mod dyrlægen smiley

profilbillede
  • #33   14. jan Kondolerer ??
    Sov sødt ??

• #34   14. jan Det er et skønt billede, han var en smuk, ældre herre smiley

• #35   14. jan Sov sødt Svende smiley

Varme tanker til dig smiley

• #36   14. jan Åh, det gør mig så ondt at læse, Linda smiley . Det er det værste ved at være hundeejer, men det lyder til, at I fik sendt ham af sted på den smukkeste måde både før og efter.
    Tusind tanker og kram herfra!

• #38   14. jan Jeg ved ikke rigtigt om du vil synes om der .... men
    jeg har lavet et billede af " hundehimlen " ..... med alle de hunde der er der og lege med.
    Måske en dårlig ide ....... men måske du kan vise din lille datter det ... så hun kan se hvor hyggeligt der er ....( det bestemmer du selv )

Svende er også på billedet ... så prøv at se om du / I kan finde ham.
    Er ideen dum ... så skriv det og jeg sletter billedet

profilbillede
  • #42   15. jan der er intet vi kan sige der vil mindske tabet... men tror vi alle sender dig nogen solide krammere

• #43   15. jan Tak NITTIB smiley Jeg vil vise hende billedet i eftermiddag og så kan vi lede efter Svende sammen smiley

Hovsa - Tak! Det er lige præcis det, vi kan herinde smiley Vi kan glædes og sørge med hinanden smiley

• #44   17. jan Kæft du er sød, NITTIB smiley skøn idé.

Og ja, mange tanker herfra. Man bliver lidt trist når “kendte” hg-hunde tager herfra

• Indica J
    Indica J Tilmeldt:
    jan 2025

Følgere: 6 Emner: 8 Svar: 147
    #45   29. jan Åh Linda det er jeg ked af at høre smiley

• #46   1. feb Så blev min gamle dreng puttet for sidste gang smiley

Det var hårdt, men helt rigtigt smiley

Tak for så mange, mange gode minder Svende-mand smiley

profilbillede
  • #47   2. feb Sender jer et stort, varmt kram ??

• #48   2. feb Tak Line smiley

Sophia havde så mange spørgsmål, som jeg prøvede at svare på helt sagligt samtidig med, at jeg skulle håndtere min egen sorg. Det var svært, men vi klarede det smiley

Da vi stod med urnen kunne jeg ikke lade være med at give den et kram samtidig med, at tårerne trillede ned a kinderne smiley Spurgte om hun ville holde den og det ville hun meget gerne. Så har et billede af hende med hendes elskede Svende en sidste gang…også med små tårer ned af kinderne smiley Det lille fine menneske. Hun har håndteret det så fint smiley

• #49   2. feb Åhr ?? Det har været en fin afsked ??

Kommentér på:
Svende har takket af for denne gang <3

Annonce