{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cykle med hund
  • #1   8. nov 2007 Han er kun lige et år??

• #2   8. nov 2007 ja det ved jeg godt, det bliver også meget roligt noget med at start med at gå med cyklen ved siden af os og sådan.
    Og vejret er jo heller ikke med så det var på de gode solskinds dag, men spør nu for at få lidt råd med på vejen

• #3   8. nov 2007 Ja, jeg ved gost at du gerne vil have råd, jeg skulle bare lige være sikker på alderen.
    JEG ville give ham MEGET lidt i starten (måske bare vænne ham til at gå på højre side, imens du trækker cyklen). Han er en stor hund og langt fra udvokset endnu. Du KAN risikere at skade mere end du gavner med hensyn til knoglerne. Og IKKE med flexiline. Du har IKKE en chance hvis han pludselig løber ind foran dit cykelhjul.

• #4   8. nov 2007 ka han gå uden snor?

Når jeg engang skal have hund ville jeg også have den med ud af cykle/løbe men vil helst have at den er uden snor når det er..

• #5   8. nov 2007 Jeg begyndte først at cykle med Lotus da hun var 2 år. Jeg er skrækslagen for at skade deres knogler. Når de render fri, an de slev bestemme farten og her har jeg absolut intet imod at der er fuld knald på allerede fra de er 8 uger. Men når du cykler, SKAL han jo trave i det tempo og i den mængde tid, du nu bestemmer og han kan ikke sætte sig og hvile, hvis det er det han har brug for. Er jeg helt forkert på den??

• #6   8. nov 2007 Mette H

Jeg er meget bevist om at hen ikke er udvosket og derfor kommer han heller ikke på 1.salen i huset, for ikke lov til at springe andet end op i bilen.
    At han så selv tosser rundt i haven er straks værre men det er jo svært at stoppe en aktiv hund.

Lil pigen

ja han kan gå uden en snor men når han ser en anden hund skal vi lige over og hilse,

• #7   8. nov 2007 Marianne:

Jeg mener netop at han skal have lov at tosse rundt ude i haven, for her bestemmer han SELV tempoet. Efter MIN mening, giver det gode muskler og det styrker dem. Også gerne en "tossetur" på marken eller vad stranden, men igen: her bestemmer han selv. Cykling er noget HELT andet:-))

• #8   8. nov 2007 Marianne: så ku man måske kombinere det for at det var lettere for jer begge.. SElvfølgelig bare et forslag..

Man kunne jo begynde som du selv siger gå med hunden på den ene side men stadig ska han lære at man bliver der selvom der er andre hunde på den anden side.. Efter min mening ville jeg mene at han kan finde på at løbe ud foran cyklen i snoren for at hilse på de andre

Mig der er helt forkert på den?

• #9   8. nov 2007 Mette H

Nej du har ikke helt ret det bliver i mit tempo ja, men det er det tempo han er vandt til at gå små løbe i, og lige så snart han for snoren af spænder han af sted den næste halve time og han svømmer flere timer hvis han for lov.
    hvis han stopper, stopper jeg også

• #10   8. nov 2007 Lil pigen
    nej du er ikke helt forkert på den, tror også han kunne finder på at løbe ind foran cyklen

• #11   8. nov 2007 Marianne: sådan som jeg føler og kan se mig selv med hund så ville jeg være tryggest ved at min hund løb ved siden af uden snor.. Men det er jo op til hver enkelte person

• #12   9. nov 2007 VIlle vente til hunden var 1½-2 år med at cykle !!!

Og når jeg så gik igang så ville jeg cykle 5-10 minutter i starten.. Kommer jo også an på hvor god træning hunden er i når du begynder.....

Kommentér på:
Cykle med hund

Annonce