453 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

ang. brug af dækken ang. brug af dækken

hejsa.
¨
har et spørgsmål ang. brug af dækken.... må man starte med det lige pludselig eller ska hunden vænnes til det... det samme når man ikk ska bruge det længere må man så ta det fra den lig pludselig....
men jeg har læst noget om det engang men ja nu spørger jeg :-S

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ang. brug af dækken
  • #1   15. nov 2007 altså hvis du kun har det på når du går tur kan den jo bare få det på. når du så tager det af igen når i kommer ind i varmen

skal den stå ude i hundegård ex med dækken på. ville jeg gøre ligesom man gør med heste, først et tyndt overgangs dækken, så den vender sig til det, og ikke alt for hurtigt for et for tykt på.

og når vejret så bliver koldere så et tykkere på.

og ja hold øje med om din hund er for varm eller for kold og sådan nogle ting.

vil tro det er lidt det sammen princip som med heste, men måske der er nogle klogere hoveder herinde smiley

• #2   15. nov 2007 og igen hvis den står ude med det, må du ikke bare hive det af , så skal den gå fra ex vinter til et tyndere overgangs dækken igen, og når vejret så bliver lidt bedre kan man starte med evt at hive det af om dagen, og på igen om aften og lade den sove med det om natten.

og så til sidst tage det helt af, når vejret er til det.

men kender altså kun heste som står med dækner på hihi

• #3   15. nov 2007 karina: taaak smiley men minnie er indenfor, så det er kun til gåturerne....

• #4   15. nov 2007 Jeg har flere forskellige dækkener til Thea. Købte kun et til at starte med, men har fået flere år for år.
    (Se hendes nyeste i hendes profil, doneret af opdrætter *S*)
    Jeg vil synes det er bedst med 2 tykke, så de kan vaskes og så et tyndt til forår og efterår. Hvis man putter det tykke på så snart hunden fryser lidt, så vil den fryse endnu mere når det er rigtig koldt. Jeg har nogle gange måtte give Thea 3 dækkener på for at holde hende varm. Men hun bliver så også helt passiv når hun fryser, så hun rører sig ikke for at få varmen.

Kommentér på:
ang. brug af dækken

Annonce