{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
559 visninger | Oprettet:

At bo i lejlighed {{forumTopicSubject}}

Flere og flere hunde bliver ulovliggjort i div .Boligkomplekser.
Det bliver sværre og sværre at finde steder hvor man rent faktisk må have hund, eller mere end en hund.

Der er faktisk lidt sørgeligt.
Både for dem som gerne vil have glæden ved en hund, men også for alle de seriøse opdrættere der får indsnævret et i allerede lille klientiel af ansvarlige og fornuftige hunde ejere.

Det gør samtidig også at flere og flere søger på landet og køber hus, Eller bare køber hus generalt.

Hvem der dog bare havde pengene til at lave sin egen lille by.

Ved at jeg selv rykker på landet inden for de næste par år, Og kæresten Er der forhåbenlig til den tid os, så hun rykker os med.
Min kammerat som starter på KVL næste år, kommer os med på landet . Sys sq det er sørgeligt for alle de mennesker der netop ikke har mulighederne for at købe hus.

Nåh ja, men det var lidt af det jeg tænkte på .

God dag


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At bo i lejlighed
  • #1   30. nov 2007 Absolut enig. Jeg har heldigvis en fleksibel udlejer. Fik lov til Møffe, trods her egentlig ikke må være dyr af nogen slags, og da det er gået fint, og han selv siger at han jo hverken ser eller hører til at jeg har hund, er han ikke helt afvisende overfor at jeg måske kan få lov at have en mere her på et tidspunkt:o)

    Men det er dælme ikke nemt at finde et sted hvor man må have hund, hvis man samtidig gerne vil bo i byen, og jeg forstår det ikke helt, for SÅ meget kan en hund vel ikke ødelægge, larme osv?


  • #2   30. nov 2007 Vi er flyttet til Sverige, nærmere bestemt Limhamn på øen. Ikke på grund af, at vi ikke måtte have hund hvor vi boede (ejer) men fordi Nørrebro desværre ikke længere er et velegnet sted for ansvarlige hundeejere!

    Linda


  • #3   30. nov 2007 men lad os nu se her om 15år smiley så er jeg 99% på de fleste boligselskaber lovliggøre hundene, fordi de kommer til at mangle lejere. så må de gøre noget for at tiltrække.

  • #4   30. nov 2007 linda, ja, har os selv overvejet sverige. pænt meget endag. men ja, nu må vi se.

  • #5   30. nov 2007 Kan kun anbefale det Mark!! Men det kommer jo an på hvordan man lever sit liv, med hvem og hvor ens arbejdsplads er placeret rent geografisk i forhold til broen!

  • #8   30. nov 2007 julie, Det er jo KØBERNE Der bliver indsnævret. hehe.

    linda, kan få arbejde over alt, Så det er nemt nok smiley


  • #9   30. nov 2007 pernille. Det er jydeland planen lyder på nu.. men ja, Sverige har billig biler, og billige huse hvis du kommer lidt ind i landet. hehe

  • #10   30. nov 2007 Jeg betaler havldelen i husleje, billån og forsikring sammenlignet med da jeg boede i Kbh....og så kører jeg i den nye M5, bor i en lejlighed med udsigt til Øresundsbroen og mine naboer hilser pænt selv når jeg jeg går tur med mine to vovser :o)

    Kom til Sverige!!


  • #12   30. nov 2007 KG: I skal jo bare pendle mellem DK og Sverige og så må i benytte de Danske sygehuse og læger lige så tosset i vil...for så betaler i Dansk skat!
    Pernille K: Det med det Svenske, det kommer :o)


  • #13   30. nov 2007 Vi må heldigvis godt ha dyr hvor vi flytter hen på mandag. Men kun et desværre :o(
    Ville ellers gerne ha en lille vuf mere til næste år, men det må vente...


  • #14   30. nov 2007 Ja jeg har desværre ikke råd til at flytte på landet:-(

    Har Luna pt, men vil så gerne have en hund til.. Det må vi bare ikke her.. Og fordi folk er nogle idioter herude og ikke samler op, så kan vi risikerer at der slet ikke må komme nye hunde til..

    Men øv...


  • #15   30. nov 2007 For stamtavler...: det er nemlig det.. Unfair

  • #16   30. nov 2007 For stamtavler -var det så slemt? Det havde jeg bare slet ikke forestillet mig. Altså self kan det ske at nogen har en hund der ødelægger ting, troede bare ikke det var så stort et problem (og troede egentlig osse man sørgede for at reparere/erstatte de ting man ødelægger løbende) -men hvis det er så slemt, så kan jeg da sådan set godt forstå det -desværre for os andre.

Kommentér på:
At bo i lejlighed

Annonce