{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At bo i Norge
  • #1   13. feb 2016 Jeg bor i Norge..

    Hmm. Hvad man skal være særlig opmærksom på? Det er dyrt at bo her smiley
    Men ellers føler jeg ikke det er særlig forskelligt fra Danmark smiley
    Det er næsten nemmere hvis du spørger om det du er i tvivl om smiley

    Skal du arbejde eller studere i Norge?


  • #2   13. feb 2016 Fedt, Hundenørd. smiley

    Har du erfaring med at bo til leje? Jeg syntes, det ser meget dyrt ud.

    Hvor tit er du i Danmark og besøge familie?

    Jeg tror, jeg skal arbejde.


  • #3   13. feb 2016 Jeg bor til leje - og det er dyrt! Jeg lejer 65 kvm, gir 6800 kr (inkl TV og vand). Må selv betale strøm og internet ved siden af, så de samlede udgifter er nærmere 7500 mdr, bare i husleje.

    Det er mest alminneligt at leje privat, og ikke igennem Boligselskab - fordelen er da, at man oftere kan lave en aftale omkring dyr smiley

    Det er dyrt at købe mad i Norge, og benzin.. Alt er lidt dyrere, men lønnen er også lidt høyere smiley

    Jeg har egen bil, og bor i Østfold (syd i Norge imod Sverige), så jeg kan komme hjem til familien på ca 8-10 timer. Jeg er hjemme ca 3-4 gange i året, og min familie kommer herop indimellom smiley


  • #4   13. feb 2016 Okay, super smiley Tak for svar.

    Jeg overvejer at flytte til Nordnorge smiley

    Hvilket arbejde har du?


  • #5   13. feb 2016 Uha, så kommer du nok ikke så ofte hjem smiley
    Det er en lang rejse bare fra Nord-Norge til syd - men det er jo et spørsmål om prioritering smiley

    Jeg arbejder som sygeplejerske smiley


  • #6   13. feb 2016 Nej, det gør jeg nok ikke - så det skal man lige have med i overvejelserne. smiley

    Det er langt væk, men jeg har forelsket mig i en by deroppe. smiley

    Fedt, at du er sygeplejeske. smiley Jeg ville ønske, at min uddannelse var mere international.


  • #8   13. feb 2016 Fedt, Bugsy. Det lyder ikke dårligt. smiley

    Hvordan fandt du boligen?


  • #12   13. feb 2016 Tina. Norge er allerede gået i blodet på mig, jeg har rejst meget i Norge og jeg har altid villet bo der. smiley

    Hvis det bliver Nordnorge, så bliver det nok med fly når jeg skal til DK på besøg. Har i erfaringer med at flyve med hund?

    Tak for links. smiley


  • #15   13. feb 2016 I forhold til storbyene er Fredrikstad nok billig ja smiley men jeg synes ski det er dyrt nok smiley

Kommentér på:
At bo i Norge

Annonce