{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
687 visninger | Oprettet:

At bo i Sverige {{forumTopicSubject}}

Ja kæresten har fået denne skønne ide... Han siger der er penge at spare på det.....
Bare noget jeg ikke helt forstår... Hvis man bor i sverige.. arbejder i dk.... hvor betaler man så skat og hvor meget?
Hvor stemmer man?
hvordan med læge og sådan, er det på samme måde som dk eller betaler dk for de ting der normalt ville være gratis her....??

på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At bo i Sverige
  • #1   1. okt 2008 Ingen der ved noget om noget?


  • #2   2. okt 2008 tak kai... har skimmet den lidt.... vil læse videre på den sammen med kæresten..

  • #3   2. okt 2008 For et par måneder siden var det fremme at den økonomiske gevinst ved at bo i Sverige og arbejde i Danmark var væk. Der er ikke noget at hente mere.

    Du betaler skat i det land du arbejder. Feriedage i Sverige og Danmark er ikke ens, så hvis man er svensker der arbejder i Danmark, så er der noget der ikke helt hænger sammen.

    Al der er værd at bo i til en rimelig prise omkring Malmø og Helsingborg er "optaget", så der kan blive temmelig langt til/fra Danmark, fordi man skal længere ind i landet for at finde f.eks. et dejligt landsted. Det ved jeg fordi vi selv har undersøgt det for et halvt års tid siden.



  • #4   2. okt 2008 Det kan ikke passe..!

    I et uge blad eller avis(husker det ik præsis) har det været om en familie der flyttede til sverige og arbejde i dk, og kun fordi de gjorde det havde de råd til et dejligt hus, bil og flere børn, det kunne de ikke have fået i dk med deres indtægter, så der er altså gevinster ved det, men helt sikkert også skjulte minuser, men der er flere fra min kærestes firma der bor i sverige og arbejder i dk og tjener godt på den måde ved at bo billigt..

    syndes du skal se om du kan finde forum hvor der er nogen der lever sådan og få snakket med dem om fordele og ulemper og hvordan man gør det, så i ikke fortryder bagefter..


  • #5   2. okt 2008 joh, har bare ikke kunne finde sådan et forum... Og det jeg sådan kan finde om det at bo i sverige synes jeg ikke er lige godt alt sammen.

    om hvorvidt det kan svare sig eller ej ved jeg ikke. det er bare noget kæresten mener...


  • #6   2. okt 2008 prøv at se på denne side .. der står faktisk alt man gerne vil vide og ellers kan man ringe til dem og få mere at vide hvis det altså er noget de kan sverre på

    (link fjernet)


Kommentér på:
At bo i Sverige

Annonce