{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Åvl og båvl vol. 23 - åhhhhhhhhhh
  • #306   1. dec Pernille, kontakt pindsvinevennerne smiley

• #307   1. dec Pindsvin skulle da gerne sove nu, hvis du ser pindsvin i det fri på denne årstid, så er der formodentlig noget galt.
    Men i stedet for at flytte pindsvinet ville jeg da lære hunden at holde sig fra det

• #309   1. dec Rotternes første jul er skudt igang:

https://youtube.com/shorts/md0utpcSZSo?si=4JLeefUOjPX5t0AD

Jeg filmer det, så Datteren kan se hendes rotter få julekalender. Misserne ville også have, og siden godbidderne ligner dem til katte fik de lov at få lidt også, selvom det er en julekalender til hunde

• #310   1. dec For helgoland da!

Har siddet og bøvlet med bogføringsopgaver der nægtede at makke ret og tælle rigtigt.. og hvis jeg ikke var mere eller minde hvidhåret, så var jeg blevet mega gråhåret.

Og irriterende nok var det sææææføli en pisse enkel løsning.. når jeg skulle betale mine købskreditnotaer, så var der et felt der skulle være blankt... DOH

• #311   1. dec Bodil det kan du tro jeg også forsøger på smiley men hunden er helt bims og elsker at rende i haven

• Isabelle
    Isabelle Online Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 139 Emner: 32 Svar: 4.430
    #312   1. dec Jeg stemmer i med Anne, Pernille. Ring lige til Pindsvinevennerne og spørg, hvordan du skal forholde dig. Det lyder da helt sikkert til, at pindsvinet skal et andet sted hen - og muligvis/sandsynligvis ind at bo hos nogen med pindsvineerfaring.

• #313   1. dec Det gør mig ondt Frk. Jensen.

• #314   1. dec Jeg ringede til dem i morges og de har guidet mig. Kunne dog ikke finde den her til formiddag så måske er den rendt videre smiley Vi har forholdsvis store masker i vores hegn så jeg tror måske den render lidt mellem os og naboen. Men jeg skal putte den i en kasse og ringe til en lokal der så vil komme og hente den

• #315   1. dec @ Kirsten, pyha det var da godt nok lige ved ... smiley

@ Astrid .. ved godt det er træls med gode råd, men har virkelig fået så god hjælp så derfor giver jeg det alligevel .. men jeg har døjet med diverse ting .. og så prøvet kiropraktik uden god effekt og brugt mange penge på massage, jeg vil sige massage er dejligt, men helbredende har jeg endnu tilgode at opleve det er..
    MEN en dygtig Osteopat har reddet mig .. virkelig en stor forskel .. og jeg vil anbefale Aarhus Osteopati der trods navnet har afdelinger mange steder i landet ..

@ Frk Jensen .. øv .. jeg tror netop jeg ville tænde lys, altså levende lys, for ham og de minder du har med ham .. sidde stille ved lys og mindes ...

• #316   1. dec Hanne - Ja, det var lige tæt nok på øjet til at jeg synes det er sjovt, der var kun 1mm af splinten, der ragede ud, så det er et rent mirakel, at der ikke er sket mere, end der er.

Heldigvis ser det rigtig pænt ud i dag, kun en lille smule hævelse tilbage. Jeg fortsætter med at smøre og så heler de unge whippets super hurtigt, så jeg satser på hun er fin igen om nogle dage, men så behøver hun heller ikke lave flere skader før jul, det er kun et par uger siden, at hun forstuvede en tå smiley

Kommentér på:
Åvl og båvl vol. 23 - åhhhhhhhhhh

Annonce