{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afviser???
  • #1   9. dec 2007 elena: har før dkrevet at jeg synes det mindste man kan gøre at skrive hvorfor så man har mulighed for at vide det

• #2   9. dec 2007 Det kan jo være de bare ikke synes om hunden.. Vi kan jo ikke alle synes lige godt om alle...

• #3   9. dec 2007 jeg ved ikke hvorfor folk har afvist din hund:-)

men jeg afviser, hvis der ikke er nogen tekst eller hvis der kun er 1-3 billeder, eller hvis billederne er så dårlige at man knap nok kan se, hvad der er på dem:-) Det er jo et galleri

• #4   9. dec 2007 Nej, det er da også ok, hvis man ikke kan lide hunden.
    Men må den så ikke være herinde???

Hvad er det for en gang fis!!!!!

• #5   9. dec 2007 Elena..........Den funktion med at byde velkommen eller afvise burde afskaffes.

fordi det er nemt at misbruge syntes jeg.

• #6   9. dec 2007 Tager det bu altså heller ikke personligt.
    Kunne bare aldrig selv finde på at afvise.

Jeg mener nu her er plads til alle hunde.........store som små. Kønne eller grimme.

• #7   9. dec 2007 * PIIIFT *

Lige min mening

• #8   9. dec 2007 men hvorfor afvise en hund bare fordi man ikke kan lide racen det er da det mest latterlige jeg længe har hørt

• #9   9. dec 2007 Jamen jeg er altså helt rolig.......GG

• #10   9. dec 2007 Ja hvis man ikk syntes der ok billeder eller der ikke er nok tekst, kan man da bare la være med stemme ind eller at afvise.
    Så er det vel fair for alle ik?

• #11   9. dec 2007 Næææh nej.. grimme hunde må ikke være her på HG!!!!

-og det var altså ironisk - synes også systemet er åndssvagt!

-Og synes i øvrigt heller ikke din hund er grim:-)

• #12   9. dec 2007 Jeg forstår heller ikke at man afviser hunde (så længe de er lovlige).
    Men stem ind/ud princippet er nok en nødvendighed...det sker tit at der er nogen der prøver at oprette dem selv inde på bilgalleri (ved ikke om det sker her...). De ligger bare 5 billeder af dem selv (eller andet) ind, og håber på at blive stemt ind...

• #13   9. dec 2007 Hvis man afviser, kunne man i det mindste skrive hvorfor, så har "den nye" en chance for at rette eventuelle mangler.

• #14   9. dec 2007 Jeg hverken afviser eller andet, jeg smider gerne en kommentar når de er " landet"

• #15   9. dec 2007 Ja, nu var der lige en lille am staff hvalp der ikke kom ind.
    Der var fint med billeder og tekst.

Fatter det simpelthen ikke!!!!!

• #16   9. dec 2007 Jeg ville også have afvist den øverste - 5 næsten ens, slørede billeder synes jeg ikke der er meget sjov ved.

Men jeg er så også en af de få mærkelige folk, som synes, der skal være noget indhold i hundeprofilerne.

• #17   9. dec 2007 Slørede billeder????
    Tror du ikke bare det er skærmen eller brillerne der trænger til en klud?

Hvis du så gad at læse teksten igennem, så ville du vide, hvorfor der ikke er flere billeder.

Synes bare stadig den del skulle afskaffes.......kan ikke få øje på, at det er de andre brugere, der skal afgøre hvem der må og ikke må være herinde.
    Jeg har jo altså også betalt for at være her.

• #18   9. dec 2007 Om det er hunden man synes er grim, om det er mennesket der er grimt, eller om personen kun har 1 billede eller ingen tekst, er da et fedt:-)

Kunne være jeg skulle begynde at afvise, når folk har mere end to stavefejl i deres profiltekst, for jeg hader stavefejl!!!

Ligesom flere andre kan jeg bare ikke se pointen i det der afvise-system:-)

• #19   9. dec 2007 Synes også det er dumt at afvise på den måde.. man ku sku da bydehunden velkommen, og derefter lig gøre ejeren opmærksom på ting der kan forbedres...

• #20   9. dec 2007 Kai: Er det min du hentyder til nu?

• #21   9. dec 2007 Måske man ikke lige pt ligger inde med flere billeder!

Kan altså stadig ikke se fidusen i at andre skal afgøre om du er velkommen eller ej.
    Og at læse ud fra denne tråd, er jeg ikke den eneste der synes det.

• #22   9. dec 2007 Kai... Folk mener måske selv det de har gjort er godt nok og selv tilfredse.... ????? Meeen neeeeeejjj..... Ikke på Hg... Den går dælme ikke... Der sidder folk klar med deres dommer knapper og stemmer ind og ud, som det passer dem....

• #23   9. dec 2007 Ja, jeg kan jo ikke ændre din mening.
    Men dog rynke på næsen af den.

Der skal nu mere til at hidse mig op!

Skal jeg så blive gal, hvis jeg kommer til at gå ind på en profil, hvor jeg synes hunden er grim?
    Skal jeg så stemme den ud, fordi den ikke lige falder i min smag?

• #24   9. dec 2007 Elena: Det er jo ikke det Kai siger....
    Han snakker om billeder og tekst og ikke om grim eller flot...
    Jeg er ret enig med Kai, for det er jo et galleri.

Afviser også hvis billeder er utydelige eller teksten intet fortæller... Men jeg skriver det altid, så personen ser hvorfor jeg afviser...

Men jeg tillader mig at benytte systemet, efter som det er meningen,

• #25   9. dec 2007 Ja, jeg kan faktisk godt læse..........ss

Men der står da ikke skrevet nogle steder, at jeg skal oprette 20 billeder.

Og det tager da også alt for lang tid, hvis folk alligevel afviser.

Der er da ingen der siger, at det er meningen at du skal bruge systemet........men mulligheden er der.....desværre.

• #26   10. dec 2007 SKAL der laves sådan en tråd HVER gang en hund bliver afvist?

Jeg siger det gerne igen. Dette er et galleri. Dermed ikke sagt at folk skal være mesterfotografer -det er jeg meget langt fra selv. Men man kan som minimum lægge mere end bare 1-3 billeder ind, og ALLE kan skrive noget tekst om deres hund.

Jeg stemmer alle ind hvis disse kriterier er opfyldt: Noget tekst om hunden (ikke nødvendigvis en hel stil, men dog så man kan læse hvad det er for en hund), flere billeder, hvor man kan se hvad det forestiller, hunden er lovlig og ikke fake.

Mere skal der ikke til. Og til folk der afviser på baggrund af ikke at kunne li' hunden (hvis de findes): Der står at ALLE hunde er velkomne bare de er brugerens egne. Altså om man kan li' racen/blandingen er ligegyldigt.

• #27   10. dec 2007 Anne Mette -du spørger om ikke bare man kan lade være med at stemme ind/afvise hvis ikke man er tilfreds -nej det kan man jo netop ikke. For så er det jo bare at vente på at tilpas mange ligeglade mennesker har kigget forbi.
    Det er TO muligheder. Både at afvise og at byde velkommen. Og man må altså osse godt benytte den første!

Som Kai osse skriver. På et galleri, må man forvente at kunne se billeder. Ikke perfekte billeder, men dog hvor man kan se hvad det forestille og ikke bare en sløret klat taget med mobilen.

• #28   10. dec 2007 synes det er noget fis, at der skal være den mulighed... folk betaler for at komme ind... ? afviser aldrig nogen hunde...

• #29   10. dec 2007 Christmas time -nej man betaler ikke for at oprette hunden, man betaler for at have en bruger -uanset om man så har hund eller ej).

Jamen hvad man synes om systemet er jo en anden sag. Men når nu det er sådan vil jeg da osse have lov at bruge det (ligesom alle dem der stemmer alt ind). Det er jo det samme med bedømmelsessystemet. Hvis man vil bruge det, så SKAL man give høj, eller er man bare et dumt svin. Jamen så er der jo ikke meget idé i at bedømme hvis ikke man må udtrykke sin mening.

• #30   10. dec 2007 ´Ligegyldigt om det er et galleri eller ej - så kunne jeg forestille mig, at der er andre her af andre grunde. Eksempelvis blev jeg medlem for at have muligheden for at kunne bruge chatten, og stille spørgsmål og få hjælp til min hund. AT vise Trøffel frem, har da været ligegyldigt for mig! - Men jeg havde fulgt lidt med herinde før jeg blev medlem, og kunne da godst se, at man ikke skulle oprette sig selv uden en hund, for så ville man i en hver tråd man skrev, blive spurgt, eller sågar svinet til, fordi man var herinde -uden at have en hund oprettet!!

Kommentér på:
Afviser???

Annonce