2.194 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Min stakkels kat i vaskemaskinen! Min stakkels kat i vaskemaskinen!

Ja, som overskriften siger, så fik charlie sig en tur i vaskemaskinen. Det var godt nok noget af det værste jeg har oplevet!

Jeg skulle som sagt vaske tøj, og tog mig god tid, og lagde stille og roligt alt tøjet ind i maskinen, og satte den så igang. HELDIGVIS skulle jeg på toiletet lige efter, og kunne godt høre at maskinen rumlede utrolig meget! Jeg skyndte mig over og kigge, og så sad Charlie helt fremme ved ruden, skræmt fra vid og sans! Jeg slukkede straks maskinen, men kunne ikke åbne lågen pga. vandet som var kommet ind.
Min eneste udvej var så at sætte maskinen på udtømning, og det var nok de værste 2 min. i mit liv.. Jeg kunne bare sidde og se hvordan Charlie kæmpede rundt, og jeg tuede og rev i lågen konstant..

ENDELIG kunne jeg så åbne lågen, og få min lille trold ud. Jeg pakkede ham ind i et håndklæde og krammede ham ind til mig, og undskyldte sammentidig med at tårerne stod ud af hovedet på mig.
Han var meget snaksagelig, og kunne se på det samme på ham, at der ikke var sket ham noget! Puha da en grim oplevelse..

Og jeg tør slet ikke tænke på hvis jeg ikke havde været ude på toiletet!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min stakkels kat i vaskemaskinen!
Kommentér på:
Min stakkels kat i vaskemaskinen!

Annonce