{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

Hvad gør vi til nytår?!? {{forumTopicSubject}}

Hej alle HG´ere.

Jeg tager mig lige tid, her midt i min stressede opgave skrivning, til at oprette denne tråd.
Vi ved simpelhen ikke hvad vi skal lave nytårsaften!!!
1. Vores vennekreds er mildt sagt en blandet flok, så der er ikke tradition forat vi alle samles.
2. De af vores venner der har planer, er alle planer uden hund.
3. Vi vil ikke lade Scotty være alene hjemme, det er kun hans 2. nytår og vi vil gerne sikre os at han ikke bliver bange for alle lydene.
4. Vi kan/vil ikke selv holde noget og hvis vi kunne/ville ved vi ikke hvem vi skulle invitere.

KAn ikke lige huske om der er andet, men vi vil gerne fejre nytåret med andre end bare os selv, nogle forslag til hvor man evt. kan holde nytår MED hund???

MVH Lea


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad gør vi til nytår?!?
  • #1   14. dec 2007 Ja jeg sidder så herhjemme alene og hygger..

  • #2   14. dec 2007 Ja, se normalt er jeg heldig at være hundefri nytårsaften da mine forældre bor langt ude på landet og gerne passer kræene, hvoraf EN er meget lydangst.

    I år - tja der blir jeg hjemme, passer hunde og venter på hvalpe.

    Hvis ikke i selv vil holde er i jo afhængige af at nogen gider ha jeres hund med - hvilket jo desværre ikke altid er velkomment og jeg tror ikke der er nogen steder der decideret holder nytår for hundemennesker!

    Hvad med evt at få ham passet i hundevenlige omgivelser og så selv feste igennem?

    alternativet er jo at i enten holder selv - med familie eller står for festen!


  • #3   14. dec 2007 Vi sidder bare os selv. Michael og jeg og daisy selvfølgleig :o)
    Så laver vi lidt god mad og drikker os halvberuset *GG*
    Det kan da godt være hyggeligt :o)


  • #4   14. dec 2007 Vi tager ud til et hold venner med Misty deres egen hund er i pension men vi tager hende med - rolige mennesker uden alt for meget abefest inden der kommer fyrværkeri...

    Når det er overstået får Misty et okseøre og jeg høre ikke fra hende i flere timer hehe


  • #5   14. dec 2007 Tina T:
    Sidste år var vi også bare os selv med Scotty, vi valgte ham! Men det var lidt fladt for en nytårsaften, så i år havde vi håbet at finde på noget i tide, men det lykkedes ikke. Og tak for invitationen smiley


  • #6   14. dec 2007 Øh tag jer ikke af min stavning *GG*

  • #7   14. dec 2007 Trine: Familien er optaget hos venner osv...

    Jeanette: holder du så nytår alene med din hund?



  • #8   14. dec 2007 Jep det gør jeg.. Det har jeg gjort siden jeg fik hende.. også før det, da jeg har en 11 årig kat.. ham har jeg også altid været hos.. jeg har måske været ude og spise hos min mor, men er så taget hjem efterfølgende..

    Men jeg køber så ind, så jeg har alt.. slik, is, chips, dip, sodavand og god mad.. der kommer for det meste rigtig godt tv.. så jep vi hygger:-)


  • #9   14. dec 2007 Sussan:
    Ja, ved godt at vi enten må holde selv eller holde alene, for vi kan jo ikke forlange at andre skal invitere scotty, havde bare håbet der måske var et hundevenligt arrangement- kunne være man selv skulle "opfinde" det og arrangere det...


  • #10   14. dec 2007 Jer, som har mest behov for at komme til fest nytårsaften, er I ikke ret unge?? Jeg har nemlig meget mere behov for at være herhjemme og hygge mig med hundene.......................og manden så klart....LOL

  • #11   14. dec 2007 Jeanette:
    Hold da op, ja man holder jo af de små og vil dem det jo godt. Også derfor vi ikke vil lade scotty være alene. Måske vi bare skulle gøre som dig og få en stille afslappet aften.


  • #12   14. dec 2007 Jeg er så heller ikke til fest og farver og fulde folk.. og fyrværkeri.. køber aldrig selv noget..

  • #13   14. dec 2007 Mette:
    Jo af alder kan man vel godt sige vi er unge, men føler mig efterhånden som en gammel ged! Har ikke haft et liv det sidste halve år, da jeg har haft travlt med min afsluttende opgave, så det er længe siden vi har festet og hygget med andre mennesker. Når jeg endelig har haft en "fri" aften har vi bare hængt herhjemme i sofaen alene, så derfor ville det være rart at komme lidt ud af boblen til nytår jo.


  • #14   14. dec 2007 hum...
    Selvom vi skal ud til vennerne betyder det ikke man behøver være fuld (da jeg ikke drikke)... Kan man ikke holde nytårs aften ude, og samtide hygge sig i mens man tager ansvaret for sin hund??? Eller er jeg naiv hehe


  • #15   14. dec 2007 Mette - Man behøves jo ikk være ung for at gide feste!
    Selv inden manden og jeg gik fra hinanden var vi da tit i byen nytårsaften og her mener jeg Gallafest med efterfølgende diskotekstur, det er voldsomt hyggeligt!

    I år, ja der holder jeg så sammen med mine forældre, da Missy Thea jo er sat til at levere hvalpe mellem d. 31 og den 6 - jeg vil ikke engang invitere nogle for jeg ved med mig selv jeg er temmelig uselskabelig hvis hun går i fødsel smiley

    Jeanette da - HELT alene? - det ku jeg nok også finde på, det lyder super hyggeligt!


  • #16   14. dec 2007 Trine: Vi vil også blive ved Scotty, men om det bliver herhjemme bare os tre ved jeg ikke. Hvad end vi finder på bliver det kun aktuelt hvis scotty er inviteret og velkommen.

  • #17   14. dec 2007 Lea og Henrik*Scotty's Familie* M
    Kender mange der sætter hunden i pension den aften - sådan ude på landet uden larm, er det ikke en mulighed??


  • #18   14. dec 2007 Vi er i byen og hundene er alene hjemme. Vi bor på landet, men der bliver da skudt af. Men hundene er ikke angste. Når der bliver fyret af i løbet af året - meget populært til bryllupper osv. så gør Bianca af det, og de andre reagerer ikke.

    Når vi komme hjem ved et halv to tiden, så møder vi hunde der er lige sådan i opførsel som havde vi været på arbejde.

    De får noget godt at gnave i - og vi gør ikke et stort nummer ud af at det er nytårsaften.


  • #19   14. dec 2007 Sussan: jeps helt alene *s*

    Sidste år hyggede jeg dog på msn *S* Så der var jeg ikke helt alene:-)


  • #20   14. dec 2007 Gitte B:
    Jo, det synes jeg godt man kan... Man skal bare ha et sted at tage hen, det er det der er vores problem jo. Oprettede bare tråden for at høre om der evt. var nogle der kendte til hundevenlige nytårs arrangementer...


  • #21   14. dec 2007 Jaaa jeg skal nok sidde og hygge på msn sammen med dig J :o)

  • #22   14. dec 2007 Nej nej..............Det var sandelig ikek en kritik, blot et spørgsmål, det med alderen. Men jeg er nok også for gammel til den slags og har det som Jeanette. Jeg er ikke til fulde mennesker og har svært ved at se det sjove i at folk drikker hjernen ud den ene gang om året (muligvis også flere gange, men denne ene gang er den man "praler" af). Jeg er sq nok bare forstokket:-))) Jeg HAR da taget mine nytårsaftener og branderter i sin tid, men ikke i de senste mange år. Og nu giver det sig selv, for jeg kan slet ikke tåle alkohol og det passer mig fint:-))

  • #23   14. dec 2007 Gitte:
    Synes ikke jeg vil sætte ham i en pension. Han har aldrig været i en og ville føle jeg bare frasagde mig ansvaret for ham. Han har kun oplevet et nytår, så jeg vil gerne være sikker på at han er ok med det og vise ham at der ikke sker noget. Det tror jeg ikke han vil lære hvis han bliver sat i en fremmed pension hvor han ikke er vant til at være eller kender lydene/duftene osv...


  • #24   14. dec 2007 Jeanette - jamen så kan vi da msn'e sammen, nu jeg for en gang skyld også er hjemme smiley

  • #25   14. dec 2007 Mette:
    Tog det heller ikke som en kritik. Føler mig bare meget ældre end jeg er!! Sådan lidt træt og ude af trit mht venner, familie osv. Det er ikke fordi vi ønsker at drikke hjernen ud, ikke engang sikkert jeg gider drikke bare en lille skid på. Det er bare et ønske om at holde nytår med andre mennesker så vi for en gang skyld kan se andre end lige hinanden herhjemme i sofaen...


  • #26   14. dec 2007 Det kan vi da Sussan:-)

    Uuuha A.. jeg så du skrev dig og Michael skal drikke jer halvfulde.. Hvis det giver samme reaktion, som din tråd i morges, ved jeg ikke om jeg tør *GG*


  • #27   14. dec 2007 Årh J. Troede godt du kunne li lidt underholdning *GGG*

  • #28   14. dec 2007 Læste du min kommentar tidligere om at omgåes fulde folk? *GG*

  • #29   14. dec 2007 Hmm.. Du er da så keeedelig *GG*
    Skal nok opføre mig ordentligt ;o)
    Men mine stavefejl kan jeg altså ikke gøre noget ved *GGG*


  • #30   14. dec 2007 Lea og Henrik*Scotty's Familie* M

    Nej jeg kan godt følge dig jeg tager heller ikke afsted uden Misty -- Du er velkommen til at tage med til Gassum smiler det bliver hyggeligt og hundevenligt


  • #31   14. dec 2007 Mmmm vil jeg godt se *G*

  • #32   14. dec 2007 Enten får vi familie til at passe, eller også tager vi hende med!!

  • #33   14. dec 2007 Gitte B: He he he... jo tak for invitationen!

  • #34   14. dec 2007 tihi det lyder til at være på landet - men der er en brugs hehe

  • #35   14. dec 2007 Hold da op, en brugs?!? Ikke engang kun en kiosk, men en hel BRUGS!!! Se dét siger jo meget om stedet he he he...


  • #36   17. dec 2007 Griner ja det bliver helt vildt - dans i halm hehe

  • #37   17. dec 2007 Mine er i hundepension. Vores Boxer er simpelt hen så bange for bragene. Og vores hundepension ligger meget langt ude på landet. Jeg har det bedst med at de er der.
    Så behøver vi ikke at tage hensyn til dem og vores naboer gør heller ikke.
    Katten er herhjemme. Jeg tænder radioer og fjernsyn og ruller alle gardiner for. Hun er ret ligeglad med bragene.
    hilsen Anja


Kommentér på:
Hvad gør vi til nytår?!?

Annonce