{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
474 visninger | Oprettet:

Hvad tænker folk på ( ikke hunde ) {{forumTopicSubject}}

ØV! .,

Vi er lige blevet ringet op af min far som var blevet ringet op af vores meeeget gode venner .,
Og de h ar haft indbrud til morges imellem kl. 9 og 11 ., Konen var ude og handle og ungerne var heldigvis i skole og manden på arbejde .,

De har taget alt ., Alle julegaverne, Deres penge skab, Nogen drager, nogen grønlænderting, Deres store fjernsyn, deres mange spilel maskiner, computerer osv .
Skal lige siges de har egen butik ., de sælger drager og grønlænder ting og hun er webdesigner osv .,

Tænker bare på hvor ondskabsfulde folk kan være ., ØV! også lige op til Jul ., Står og skal på arbejde nu her men har aller mest bare lyst til at tage derover .,
Heldigvis har de vidst lige skiftet forsikring ., sååh ., det ender forhåbentligt godt .,

Men uuuuh det gør mig så gal .,
Skulle lige ud med noget af det ., heh .,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad tænker folk på ( ikke hunde )
  • #1   21. dec 2007 Det er nok nogen i en meget presset situation og så tænker man ikke så meget på hvad det har af konsekvens.

    Men øv hvor ærgerligt smiley Jeg håber forsikringen dækker og at de kan nå at købe nye gaver smiley


  • #2   21. dec 2007 Tina - to gange på 14 dage? fuck jeg turde ikke være i deres hus smiley

  • #3   21. dec 2007 Ej hvor surt.. lige op til jul, det kan bare stresse alle helt vildt op...
    håber forsikringen dækker...


  • #4   21. dec 2007 Jueln er jo det bedste tidspunkt for indbrud:-/

    -Men det er så ikke alle tyve der er lige smarte *GG* - mine forældre havde også indbrud forrige december... Deres hjem ser faktisk meget flot ud - men der er intet af stor værdi... Tyvene stjal utroligt mange billeder (som min mor selv havde malet) flere krukker og andre nipsgenstande (hjemmelavede eller genbrug) og så stjal de et digitalkamera, der ikke virkede, 1 julegave (som var købt i Tiger) - og så også en bærbar computer!!!

    Alting var gennemrodet, og det var da ubehageligt at der havde været indbrud, men alligevel RET komisk med alt det skrammel de havde slæbt med, som de jo øjensynligt troede var værdifulde (min mor er ret god til at male og til at arbejde med ler osv...)

    -Men det er altid ubehageligt at have haft indbrud!!!


Kommentér på:
Hvad tænker folk på ( ikke hunde )

Annonce