{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• el stik og kabler 2.500 kr.
  • Græsslåning samt trimning af buske for klargøring til salg på en grund der er 1200 m2 2.400 kr.
  • Nedtagning af radiator 1.000 kr.
  • Samle en seng 220 kr.
  • 3 Curtains installation into concrete wall + 4 ceiling lights 1.200 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snik snak 8 - vi smelter væk
  • #304   28. aug RIP Kong Harald

• #305   28. aug Ville træne lidt lydighed med max op på forstyrrelser igår. Så sen eftermiddag på vej til brugsen stoppede jeg ved en lille græsfirkant på et trafikeret sted ved Hårlev hallen, satte en fremadsendelse op og gik igang. Der kom fodgængere, en gut i kørestol med hund, cykler, knallerter, kabinescotere, biler osv. Lakridsen startede med at kigge efter det hele. Men i løbet af ganske få minutter abstraherede hun fint fra det og vi god kontakt og hun lavede de momenter vi trænede supergodt. Hun lavede også en fin fremadsendelse med afdækning på første kommando. Så jeg synes egentlig at hun virkelig havde fortjent de 5 nye chuck-it bolde jeg hentede i pakkeshoppen til hende smiley

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 148 Emner: 36 Svar: 4.874
    #306   28. aug GODT, at du ikke behøvede sende boldene tilbage, Mette smiley

Vilma og jeg mødte en stor hund ifølge en lille hund (og et menneske) i skoven i dag. Vilma savner sine hundevenner og løb glad hen til den lille hund - der løb glad imod hende. Så kom den store hund og skældte Vilma ud. Hun blev forskrækket og skulle lige søge beskyttelse hos mig - et lille øjeblik. Så masede hun hovedet mellem mine ben, stod der i tryghed og kom med et par velmente sandheder til den store hund smiley Vilma er en meget modig eurasier.
    De to hundes ejer og jeg fnisede lidt - og gik videre smiley

profilbillede
  • #307   29. aug Der er noget byfest i nabobyen, og i den forbindelse er der nogle musikarrangementer for store børn og unge. Et af de bands der skal spille, hedder Patina. Jeg læste det som pat-ina, og nu sidder det fast i min hjerne for altid smiley

• #308   29. aug En dame sagde på vores gåtur at Konrad var en “sommerfugle-hund” altså papillon.
    Nu synes barnet det er sejt at han har en sommerfugle-hund og fortæller det til alle smiley

Kommentér på:
Snik snak 8 - vi smelter væk

Annonce