{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Træfældning 2.813 kr.
  • Klip af ca 20m hæk 1.000 kr.
  • 2 lamper skal tages ned nu (4 meters højde cirka) 810 kr.
  • Udskiftning af dørhåndtag på hoveddør 980 kr.
  • Montering af induktionskogeplade 500 kr.
  • Ophængning af en lampe i loft 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snik snak 8 - vi smelter væk
  • #1   i går kl. 16:12 Jeg har en blæser stående i hver ende af stuen..

Og alle vinduer i stue og køkken er åbent (men ikke så misserne kan rende ud)

• #2   i går kl. 18:55 Nooooo ikke min tush *græde*

"Killingen" var ikke enig med mig i at det var klippe-klør-tid

profilbillede
  • #3   i går kl. 20:39 Jeg spiste en salat til frokost, hvor der er nogle ostetern med i pakken. Jeg spiser ikke ost, så hver gang jeg spiser den salat, tager jeg osten med hjem til hundene. Jeg havde så glemt bøtten med ost ude i bilen da jeg kom hjem, og skal vi ikke bare sige, at den ost blev ret flydende efter et par timer i bilen smiley

• Mikes mor
    Mikes mor Tilmeldt:
    nov 2023

Følgere: 118 Emner: 1 Svar: 472
    #4   i går kl. 20:49 Ja vi tog til Ebeltoft i dag smiley or for første gang sidden min barndom var jeg på stranden i 3 timer. Bare hvor vi sad og skiftevis badede.
    Så tog jeg op i byen og spiste og forskånende min hund for mit behov for at gå i byen med ham. Så satte hans behov over mine egne og kørte tilbage til stranden og badede videre smiley og sad og nød vejret smiley

profilbillede
  • #5   i går kl. 22:34 Min bil svedte også så meget i dag, at der pludselig faldt en fjeder ned på min fod. Det er åbenbart den ene del af den mekanisme, der får koblingen til at fise tilbage på plads, når man har sluppet den.

Så alle mine bekymringer om hvalpetræf ved Ellies opdrætter i morgen, i 30 graders varme og med en masse larmende, skøre hunde, løste sig selv. Og det er pisse irriterende, for jeg ville SÅ gerne have været der, hilst på nogle af mine yndlingsmennesker og nusset det nye kuld hvalpe. Men Toyota har dømt stille hjemmeweekend, og det er måske ikke så tosset endda smiley

Jeg har fået sat hundens badebassin op, og lavet en lille “trappe”, så Åsen selv kan gå i bassinet smiley

Kommentér på:
Snik snak 8 - vi smelter væk

Annonce