{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
168 visninger | Oprettet:

kender i ikke det? {{forumTopicSubject}}

kender i ikke at man finder en sød hund, på nettet, som er tilsalg, og så står der nederst "bliver udelukkende solgt, fordi han/hun ikke kan lide andre hunde" ?
kender i ikke det, eller der står at hunden skal væk fordi den ikke kan lide børn eller andre dyr?
det er altså synd for hunden, da det så bliver svære for den at finde et nyt hjem?
spørger bare lige, fordi jeg har læst mange annoncer indtil jeg fik min hund her i søndags..
spørger bare: kender i det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kender i ikke det?
  • #1   14. feb 2008 Synes da det er et kæmpe + at det står i annoncen. Tænk hvis ny ejer ikke vidste det og det gik ud over andre hunde og at den pågældende hund endten bliver aflivet eller omplaceret igen.

    Da jeg fik Møffe fik jeg ikke lige at vide at hun sørme ikke kan li' andre hunde (ej heller små børn, har jeg senere erfaret) -det "glemte" de lige at sige.
    Må da indrømme at havde jeg vidst det havde jeg ikke sagt ja til hende.

    Ikke at jeg ikke er glad for hende, for det er jeg bestemt og hun kommer heller ikke videre -men jeg drømte jo om en hund eg kunne tage med over allt og som kunne deltage i leg med mine venner/bekendtes hunde, og det kommer aldrig til at ske.
    Derudover gik det udover mine forældres ene hund, da hun jo nåede at overfalde den før jeg så fandt ud af hun ikke kunne med andre.

    Så jeg siger da hurra for at den slags står i annoncerne


Kommentér på:
kender i ikke det?

Annonce