466 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 58 Svar

Unskyld jeg har pralet.....*GG* Unskyld jeg har pralet.....*GG*

Jeg har altid pralet med at mine hunde er blevet renlige på få dage og at Lotus kun har tisset indendørs 2 gange og skidt 1 gang..........Nu har hun så tisset 3 gange indendørs.....*GGGGGG*
Vi havde været en skøøøøøn tur i svømmehallen. 9 labber i vandet på en gang. LIDT stressende, fordi den enlige han har MEGET svært ved at lade tæverne være, men hvor er det en fornøjelse at se 8 tæver svømme rundt i fred og fordragelighed:-))
Nå, men vel ankommet hjemme, har moar her så travlt med at komme ud på toilettet selv at hun helt glemmer bette Lotus. Pludselig står Lotus i døren og ser meget brødebetynget ud. Da jeg spørger hende, hvad der er galt kigger hun ned og derefter bag sig..Jeg kigger.......Der lå en sø på størrelse med Furesøen......*LOOOOOL*.... Hun var SÅ flov, på trods af at jeg forsikrede hende om at det var MIN skyld, for med alt det vand hun drikker under 1½ times svømning, skal hun tisse HELE tiden bagefter og jeg havde IKKE fået hende tisset af da vi kom hjem. Så det er ene og alene min skyld. Men det kostede 2½ køkkenrulle bare at få taget det værste.........Staaaaakkels hund og onde moar.......*GGGG*

PS: Hanhunden fik lige besked på at jumpe ned af 4 tæver, som sagde fra på èn gang.......Så kan han lære det, ka`han!!

Men til Jeanette*Køge* og Renè: Tak for en hyggelig tur:-))

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skal have fjernet hvepsebo 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.149 kr.
  • Møbler på plads efter gulvslibning 2.500 kr.
  • Nedtagning og bortskaffelse af trampolin 300 kr.
  • Elektriker - opsætning af lamper plus stikkontakt 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Unskyld jeg har pralet.....*GG*
Kommentér på:
Unskyld jeg har pralet.....*GG*

Annonce