{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
696 visninger | Oprettet:

Nu må det være nok ... {{forumTopicSubject}}

Jeg er simpelthen så skide træt af alle de brænde and so on . Nu giver de unge politiet skylden . Undskyld, men hvem fanden skal være næst i gruppen af dem de sætter som ansvarlige for deres pis ? Nu må folk sgu lige komme ind i kampen og stoppe med det fis . Igen, som skrevet i andre indlæg, er jeg ikke racist . Jeg har skam venner med anden etnisk baggrund . Men ih . I alt det her mister jeg godt nok respekt for dem der render rundt på gaden og laver alt dette . I danmark fungerer det altså ikke sådan at ting bliver godt hvis man brænder ting af . Måske i deres hjemlande, men sgu ikke her . (det skal jo så siges der måske også er danske unge med til at starte disse brænde, ved jeg ikke jo, men alle de indslag jeg har set, har det kun været unge indvandre der har snakket med en journalist. Og hvis danske unge er med til dette, jamen så er min frustration også over dem. )
det er skam helt iorden at de er utilfredse med nogle ting, kan vi alle være, men voks dog op og kom ud med en mening på en ordentlig civiliseret måde !!

staten, muhammed, politiet, tegnere, bla bla bla . Hvem er næst ? Alle danskere ?

igen, undskyld, men -
er træt, træt, træt af at høre deres undskyldninger for at de mener det er retfærdigt at opføre sig som de gør lige pt !!

måtte bare lige ud med det .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu må det være nok ...
Kommentér på:
Nu må det være nok ...

Annonce