{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
431 visninger | Oprettet:

halter endnu.. {{forumTopicSubject}}

Ja Frygtløs halter endnu.. han har ENDELIG fået taget e røngent.. men intet at se siger han (min dyrlæge).

Så nu står jeg og tænker.. Min kat halter stadig.. vil ikke støtte på sit ben .. snart efter 4 uger... Hans ben er ikke hævet men ved ledet føless det hårdt.. meget hårdt og det føles størrer end det andet ben.. Ledet altså..
det gør kun ondt hvis man trykker på selve stedet (hvilket jeg ikke gør)..

Og nu ved jeg simpelthen ikke hvad jeg skal gøre.. det sku synd for katten at ingen vil gøre nget for ham.. er helt vild for tvivlet smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  halter endnu..
  • #1   1. mar 2008 Ingen andre gider at tage røgent det mitproblem..

Har nu prøvet 3 andresteder at få dem til at tage røgnent.. men nej :S

Og nu ved ejg snart ikke hvad jeg skal gøre.. Kunne sagtens tage til KBH. men det lang tid at skulle sidde i bus/tog med en kat smiley

• #2   1. mar 2008 hmm korsbånd skade... buffy skal under kniven foe det på onsdag.. og det ser lidt ud som du beskrive. dog uden hævelse, måske lidt, men det også når det har været værst.. vi har prøvet med genoptræning for at se om det ville hele selv, men nej øvøv og det kan ikke ses på røgent,

• #3   1. mar 2008 nogle venner havde en gang en kat som blev kørt over. den brækked noget i bagbenet.. men det skulle hele selv og udelukkende støttes af kattens egen muskler... syntes det var vildt men katten kom sig i løbet af to måneder eller sådan noget... de er nogle seje nogle de katte.. så fat mod.. få en anden dyrelæge, og få katten undersøgt ordenligt..

• #4   1. mar 2008 Ja, vil også sige at det kan evt være en korsbåndsskade, hvis det vel og mærke er i bagbenet, eller måske et traume i et andet ledbånd. Synes at det er mærkeligt at dyrlægerne ikke undersøger den til bunds......

• #5   1. mar 2008 Jeg forstår ikke dyrelægen....normalt vil de gerne når man beder dem om noget for man betaler jo kassen for det !?!

• #7   1. mar 2008
    Det er forresten forbenet han halter på smiley

• #8   1. mar 2008 ok, men så kan det evt være et stykke brusk eller sådan noget, der er blevet slået løst, siden det ikke kan ses på et røntgen billede, find evt en dyrlæge, der har en kikkert som kan se ind i leddet, så i kan finde ud af hvad der nøjagtig er galt. Håber at han bliver bedre:-)

Kommentér på:
halter endnu..

Annonce