Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Hængsler på køleskab klikker/låser 700 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Fjernelse af buske incl rødder 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pædagogmedhjælper (løn)
  • #1   11. mar 2008 ... ca. 120 i timen... ved ikke lige det præcise beløb..:-)

• #2   11. mar 2008 tror jeg får 117...
    afhænger også lidt af ansættelsforhold tror jeg...

• #3   11. mar 2008 er du sikker på det er så "meget", synes jeg havde hørt noget om 106 kr

• #4   11. mar 2008 vicky T

Jeg får 104 som pædagogmedhjælper- men det er så også i Midtjylland!!

• #5   11. mar 2008 fik 104.
    Kommer an på forskellige ting.
    Man kan få diverse tillæg:
    PGU-tillæg
    Udsat-område-tillæg
    Ancinnitets-tilæg
    m.m.

Grundløn ligger på ca. 104-106kr/t

• #6   11. mar 2008 Det var satan edme ikke ret meget for at passe andre folks børn!!!!

• #7   11. mar 2008 det er jo ufaglært arbejde

Det skæmmende ligger i at en uddannet kun får ca. 2000kr mere udbetalt end en ufaglært der f.eks. kommer lige fra gymnasiet. Skræmmende!!

• #8   11. mar 2008 120 i kbh.kommune

• #9   11. mar 2008 haha... tænk at man kan sige "meget " om det....-D

jeg er da ikke sikker på hvad andre får...
    men jeg tjener 117... plus at jeg får tillæg om aftenen, jeg arbejder i en fritids-ungdomsklub, 2 aftner om ugen, men var før fastansat på fuldtid, men nu er det vikartimer jeg får for...
    og rie... jeg tror at man tjener mere i kbh... pga. de mange børn, og den belastning det er... ( er ikke helt sikker, men det mener jeg at have hørt )

• #10   11. mar 2008 Rita D;

Nej, men man er vel ikke uddannet til det - det er vel ligesom så meget andet ufaglært arbejde, der heller ikke giver en strålende løn (jeg vil så 100 gange hellere passe andre folks børn end at arbejde på en fabrik - også uanset om fabriksarbejdet gav langt mere i løn)

• #11   11. mar 2008 Marie louise;

Tror der tjenes mere i KBH fordi det er dyrere at bo der!!!

Det er dæleme ikke alle "jydebørn" der er nemme at håndtere*GG* - og tror sagtens belastningen kan være lige så hård her!

• #12   11. mar 2008 vicky t : hvor skal du arbejde ( eller tænker på at få et arbejde ) jeg mener vuggestue eller børnehave osv ?

• #13   11. mar 2008 nu er lønninger jo generalt højre i kbh end i jylland... varer og husleje er også højere i kbh end i jylland...!

Jeg går som ufaglært på en møbelfabrik og passer en maskingade og der får jeg 167,55 om aftenen.. så kan ik trække aften tillæget fra som er knap 25 kroner.. Så er det stadig langt højere betalt at passe en død maskine end nogle børn..Det undrer mig da lidt!

• #14   11. mar 2008 Rie>>> det er jo en smags sag hvad man helst vil... men kan du ikke se det det forkerte i at det er dyrere at få passet en maskine end et menneske?! Det er da lidt underligt!

• #15   11. mar 2008 rie.... du misforstår mig... jeg mener ikke at jydske børn ikke kan være belastende....-D
    men i min klub fx. der er 273 fritidsklubmedlemmer og 70 ungdomsklub medlemmer... der er rigtigt rigtigt meget !!!! specielt når man tænker på at for ganske få år siden var vi kun 100.... og samme antal voksne...
    og lokalerne er også kun tiltænkt til 100... så der er pres på !!!!!

• #16   11. mar 2008 ja det er sørgerligt ..spørg en uddannet pædagog som arbejder med belastede børn og får 23000om måneden.......
    nok på enhver måde lige så hårdt som at arbejde på fabrik ..
    da jeg arbejdede på slagteri for 8 år siden tjente jeg næsten det dobbelte af hvad jeg gør i dag

• #17   11. mar 2008 normeringerne er ikke dårligere i kbh end i jylland :o)...så det har ikk noget med lønnen at gøre

• #18   11. mar 2008 og rie ....det er jo ikke "bare" at passe børn ...det er faktisk temmeligt hårdt psykisk...... og sommetider fysisk

• #19   11. mar 2008 er det i børnehave klub sfo eller noget med undervisning?

jeg fik 118 i klub og 250 på ungdoms skole i kbhs kommune.

• #20   11. mar 2008 britt a : ok !

jeg bliver da også helt misundelig over huslejerne i jylland ( ja... stort set alle andre steder end københavn )
    min husleje er over 8000 kr om mdr.
    men jeg kunne jo bare flytte -----NOT !!!!! jeg er ivertfald ikke klar til at forlade storbyen... ikke helt endnu.... men så må jeg jo betale...:-D

• #21   11. mar 2008 klubassistenter starter omkring 112

• #22   11. mar 2008 Tak for svar alle sammen.

Marie-Louise S: jeg skal til jobsamtale i en vuggestue i morgen.

• #23   11. mar 2008 Britt og andre>> mit job er absolut IKKE hårdt... Det er meget stille og roligt... Det er en maskine som borer huller.. og sætter kanter på.. så sørger min makker bare for at der er skubbet plader ind i maskinen (man skubber en stak ind med mindst 100 plader af gangen..og det foregår på rullebaner med motor så det er ikke hårdt) og i den anden ende skubber jeg så stakkende væk fra maskinen når den har lavet en hel stak og ca 100 stk. og tjekker at alle boringer er der... Det er absolut ikke fysisk hårdt... omend lidt kedeligt.. men så sidder jeg og læser lidt indimellem!

• #24   11. mar 2008 hmmm indskyder lige jeg bor i det dejligste nymoderniserede bondehus lige udenfor horsens ... det kostede 700,000 ;o)

• #25   11. mar 2008 Vicky T

pøj pøj... så må du gerne komme med en update bagefter smiley

der er intet som at arbejde med børn, bare ærgeligt din dag går med at gå op og ned af pædagogerne smiley

spøg til side

• #26   11. mar 2008 indskyder lige at jeg bor i et skønt "nyt" hus fra 2000 og det kostede 1 mio mere end britt As.. (altså 1.7, men skulle ikke være noget problem at tjene 500.000 på det hvis vi solgte)

• #27   11. mar 2008 he he he he ..ja det er fedt at bo i jylland :o)

• #28   11. mar 2008 Bor også midt i jylland!

• #29   11. mar 2008 britt A

- Ordvalget at "passe andres børn" var hentet fra et andet indlæg:-)

Og ja, det er da nogle gange hårdt - men jeg arbejder jo heller ikke fuldtid - Jeg har fritidsjob i en SFO 11 timer om ugen - 30 børn og 2 voksne... Underminerer på ingen måde en pædagogs eller medhjælpers arbejde... JEG har det dog nemt, fordi mine arbejdsvilkår er rigtig gode!

• #30   11. mar 2008 ja ved jeg ...det tænder mig bare lidt når det står ..for mange tror det "bare" er at passe andres børn ... og virkeligheden er noget mere nuanceret :o)

• #31   11. mar 2008 Næææh have købt et hus for mange år siden og sælge det nu... Det er sgu bedre end lønningerne... hi hi... Havde man bare været en generation ældre og haft et større lejlighedkomplet at lave til ejerlejligheder..... Så kunne man sgu leve fedt af det.. resten af sit liv!!

• #32   11. mar 2008 Britt>> det var nu ikke negativ ment da jeg skrev det... det var mere... passe børn....ALTSÅ MENNESKER... at have med mennesker at gøre burde være højere lønnet end at passe maskiner... uanset om det så er børn eller ældre eller syge eller hvad det nu kunne være.. så burde det være dyrere end fabrik!

• #33   11. mar 2008 britt A;

*GG* Er snart uddannet lærer, og tro mig, jeg kan også hurtigt komme i forsvarsposition, når folk, uden at ane en flyvende fis om det, udtaler sig om HVOR NEMT man må have det som lærer osv....

• #34   11. mar 2008 RIta D;

Sådan forstod jeg også det du skrev:-)

Kommentér på:
pædagogmedhjælper (løn)

Annonce