{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
640 visninger | Oprettet:

Jeg har gjort dagens gode gerning {{forumTopicSubject}}

Hi hi hi - jeg er dælme en lille heltinde i dag.

Først ringer min søster til mig. Jeg var så ikke hjemme (ude med hunden) .
Nå men hendes kollega har et problem med noget fransk, så Anne sagde - DET kan min søster da lige klare *GGG*.
Da jeg ikke lige var hjemme - og havde glemt min mobil, så sagde Karsten, at jeg ville ringe når jeg kom hjem.

Nu ville det bare sådan, at jeg - mens jeg var ude med Emma - mødte en løs hund. Jeg kunne kende hunden, ud fra en mundtlig beskrivelse jeg havde fået af hundens ejer forleden.
Jeg kalder på hunden - HEEEELT nede på hug, og med den mest fimsede stemme "Heeeiiii kooom her." tuttenuttepussenusse stemmen kom lige op i mig, men det hjalp, for Kalle (hunden) kom da hen til mig.
HAA tænkte jeg. Det er Kalle som jeg har hørt om, så i rask trav med Kalle i Emmas snor, tog vi over til den adresse jeg havde fået at vide (forleden dag).

Til min store ærgelse, var der ingen hjemme.. Hmmm nåå tænkte jeg. Jeg havde glemt min mobiltelefon hjemme, så jeg fes hjem med Emma, og hentede min mobil.
Jeg ringede til det nummer der stod først på navneskiltet. - Ingen svar.
Sååå ringede jeg til det nummer, der stod som nummer 2 - Ingen svar ?? HMMMM NÅÅÅ
SÅÅÅ ringede jeg til det tredie nummer - Ingen svar.

OKAY tænkte jeg. Det var ikke så heldigt..
Jeg ringede til det første nummer igen, men stadig ingen svar, så jeg indtalte en besked, og bad ejeren om at ringe til mig.
Der gik et stykke tid, og pludselig ringede min telefn.

He he - det var søsters kollega, der havde fået en lille notits på fransk, og hun kunne ikke forstå hvad der stod, og Anne havde jo sagt, at jeg var enooooormt dygtig til fransk, så hun ville høre om ikke jeg kunne hjælpe hende - jo jo sig du bare frem ,-))
Jeg fik oversat det hun havde fået, og jeg fik fortalt hvad hun skulle se efter, og hun blev enoooormt glad.

Jeg ventede stadig på en opringning fra Kalles ejer, men ingeting skete.
DAMN DAMN DAMN tænkte jeg. Jeg kan ikke have ham med hjem, for tænk hvis han ville æde mine katte...
Jeg prøvede lige en gang til og JUBIIIII jeg fik fat i ejeren.

Det viste sig, at Kalle var stukket af, for der var jo en vidunderlig duft af løbetid i luften.
Han var løbet over en rimeligt befærdet hovedvej *GYYYYS*
Jeg aftalte med ejeren, at jeg smuttede over med ham på adressen. det var alligevel ikke så langt - og hvad faen ... Hvem kunne ikke bruge en god gang motion *GGG*
Kalle kom hjem til rette ejermand, og gensynsglæden var stor ;-))))


Nå men pointen med det hele er, at jeg har gjort dagens gode gerning - og så endda hele to gange inden middag..Det er sq godt gået *LOOOOOOOOOL*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg har gjort dagens gode gerning
Kommentér på:
Jeg har gjort dagens gode gerning

Annonce