628 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
15 Svar
Fondant - og farve.. Fondant - og farve..
hej alle..
jeg sidder her og skal lave en kage til arbejdet..
De var meget sådan "arrgg kager er grimmme medmindre man køber dem" <- jeg skal vise dem ska jeg
Så jeg leder efter et sted hvor jeg kan købe fondant - og farve dertil - en mørk vfarve (mørkegrå eller helt sort .. ) og så en KNALD gul farve
Nogle der ved hvor man køber det og hvor lang tid der går før man får det hjem til døren ?
Eller om man skal hente det og hvor ? osv osv osv
0 synes godt om
okt 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 109
nov 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 16 Svar: 111
en rigtig god hjemmeside og der får du vejledling med når du køber fondant! Ellers er de rigtig søde til at hjælp over tlf.
dec 2006
Følger: 33 Følgere: 55 Hunde: 2 Emner: 306 Svar: 4.297
Ved du hvor lang tid der går før man får det hjem det man bestiller ?
dec 2007
Følger: 35 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 71 Svar: 3.831
Men jeg vil gerne være med til at bedømme den kage der! SLURP!
dec 2006
skal nok tage et billed af den når jeg har lavet den - regner med at ringe til dem i morgen og høre ad med afhentning - det andet tager for lang tid
dec 2007
Følger: 35 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 71 Svar: 3.831
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 423 Svar: 3.418
Pæne kager; Det er vel ikke vigtigst at de er pæne??? - SYnes stort set alle købekager smager af bæ - om det så er fra bageren, et varehusbageri, eller taget ned fra hylden i Fakta... Ligeledes får man kun papbrød når man køber ved en bager - det eneste sted der er værd at købe fra i DK, er Emmerys...
- Men ja... husker man at lave noget ordentligt, så pepper pyntet jo det hele op!!!
Mht. Farvestoffer, så prøv at tage på apoteket eller i matas og spørg
-og har du brug for en alm. eller en ckokoladefondant opskrift???
mar 2007
Følger: 19 Følgere: 17 Hunde: 1 Svar: 1.062
apr 2007
Glasuragtigt -overdrevet sødt -men flot pynt! - eller chokoladefondant, som ikke er helt så sødt, men stadig ikke behageligt at spise:-)
(ja...har det ikke så godt med sukker... men slikmunde elsker det sikkert!)
mar 2007
Følger: 19 Følgere: 17 Hunde: 1 Svar: 1.062
og jeg får da helt lyst til at bage en fantastisk flot kage af denne tråd...
jeg er sådan rimeligt fiks på fingrene og ret krea--- så den hjemmeside der linkes til (kagebutikken ) får mig da helt til at tænke... i can do that !!
dec 2006
Rie - nej selvf er det ikke det vigtigste - men jeg vil stadig vise jeg kan
Hmm.. chokoladefondant opskrift ?
hvad mener du med det ?
jeg kunne godt tænke mig en opskrift på chokolade kage - som jeg kan bruge til at pynte med fondant
apr 2007
En chokoladefondant er -ligesom fondant en form for creme - eller glasur, der bare er lavet på chokolade.... Og hvis det var det du mente, ville jeg bare have anbefalet at lede efter chokoladetrøffel i stedet for - det er vel næsten det samme, men hvis du søger på google kommer der flere velegnede opskrifter frem end ved chokoladefondant..
-Kan anbefale Claus Meyers kogekog: "Lidt men godt om CHOKOLADE"
dec 2006
er du konditor eller sådan noget ?
tak for din hjælp
apr 2007
Nej... Bruger bare flere timer dagligt på madlavning:-) - en hobby jeg aldrig bliver træt af - og går stadig med et ønske om at blive kok - engang:-)
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 24 Hunde: 1 Emner: 948 Svar: 8.825
Fondant - og farve..