628 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Fondant - og farve.. Fondant - og farve..

hej alle..
jeg sidder her og skal lave en kage til arbejdet..

De var meget sådan "arrgg kager er grimmme medmindre man køber dem" <- jeg skal vise dem ska jeg smiley
Så jeg leder efter et sted hvor jeg kan købe fondant - og farve dertil - en mørk vfarve (mørkegrå eller helt sort .. ) og så en KNALD gul farve smiley

Nogle der ved hvor man køber det og hvor lang tid der går før man får det hjem til døren ?
Eller om man skal hente det og hvor ? osv osv osv smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere fatning 400 kr.
  • Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hækkeklipning 500 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fondant - og farve..
  • #1   16. mar 2008 Ved ikk med det gule.. men hvis man putter lidt rødbedesaft i flormelis, bliver det totalt pink.. Rigtig flot til en mørk kage..

• #2   16. mar 2008 www.kagebutikken.dk

en rigtig god hjemmeside og der får du vejledling med når du køber fondant! Ellers er de rigtig søde til at hjælp over tlf.

• #3   16. mar 2008 mange tusind tak Karina smiley
    Ved du hvor lang tid der går før man får det hjem det man bestiller ?

• #4   16. mar 2008 Gid jeg bare anede hvad det var, så jeg kunne hjælpe smiley

Men jeg vil gerne være med til at bedømme den kage der! SLURP! smiley

• #5   16. mar 2008 har fundet ud af det hele smiley
    skal nok tage et billed af den når jeg har lavet den - regner med at ringe til dem i morgen og høre ad med afhentning - det andet tager for lang tid smiley

• #6   16. mar 2008 NAM NAM Er det en batman kage? smiley

• #7   16. mar 2008 *GG*

Pæne kager; Det er vel ikke vigtigst at de er pæne??? - SYnes stort set alle købekager smager af bæ - om det så er fra bageren, et varehusbageri, eller taget ned fra hylden i Fakta... Ligeledes får man kun papbrød når man køber ved en bager - det eneste sted der er værd at købe fra i DK, er Emmerys...

- Men ja... husker man at lave noget ordentligt, så pepper pyntet jo det hele op!!!

Mht. Farvestoffer, så prøv at tage på apoteket eller i matas og spørg
    -og har du brug for en alm. eller en ckokoladefondant opskrift???

• #8   16. mar 2008 hvad er fondant ?

• #9   16. mar 2008 Marie-Louise S

Glasuragtigt -overdrevet sødt -men flot pynt! - eller chokoladefondant, som ikke er helt så sødt, men stadig ikke behageligt at spise:-)

(ja...har det ikke så godt med sukker... men slikmunde elsker det sikkert!)

• #10   16. mar 2008 det er fordi min søster skal giftes på lørdag ( på rådhuset, med et lille komsammen bagefter...ikke den helt store fest )
    og jeg får da helt lyst til at bage en fantastisk flot kage af denne tråd...
    jeg er sådan rimeligt fiks på fingrene og ret krea--- så den hjemmeside der linkes til (kagebutikken ) får mig da helt til at tænke... i can do that !! smiley ikke at jeg har prøvet det før.... men hvor svært kan det være... ha ha... måske en anelse overmodig...

• #11   16. mar 2008 MArie - kig på youtube og søg under fondant ..

Rie - nej selvf er det ikke det vigtigste - men jeg vil stadig vise jeg kan smiley
    Hmm.. chokoladefondant opskrift ?
    hvad mener du med det ?

jeg kunne godt tænke mig en opskrift på chokolade kage - som jeg kan bruge til at pynte med fondant smiley

• #12   16. mar 2008 * M&J - MIN Kamprullepølse *

En chokoladefondant er -ligesom fondant en form for creme - eller glasur, der bare er lavet på chokolade.... Og hvis det var det du mente, ville jeg bare have anbefalet at lede efter chokoladetrøffel i stedet for - det er vel næsten det samme, men hvis du søger på google kommer der flere velegnede opskrifter frem end ved chokoladefondant..

-Kan anbefale Claus Meyers kogekog: "Lidt men godt om CHOKOLADE"

• #13   16. mar 2008 okay smiley

er du konditor eller sådan noget ?

tak for din hjælp smiley

• #14   16. mar 2008 *GG*

Nej... Bruger bare flere timer dagligt på madlavning:-) - en hobby jeg aldrig bliver træt af - og går stadig med et ønske om at blive kok - engang:-)

• #15   17. mar 2008 Er du begyndt at snakke med dine kollegaer?

Kommentér på:
Fondant - og farve..

Annonce