de unge dumme mødre og deres kærester. {{forumTopicSubject}}
Jeg ved ikke om den har været oppe herinde før, men jeg kunne ikke lige finde den i forum og jeg syns da lige at den skulle deles med jer... Og jeg har slettet navnene, så er det jo ikke udhængning :o)
Citater fra TV-udsendelsen: "De unge mødre"
C........ fra Amager: "Jeg køber aldrig økologisk mad, ved egentlig ikke hvad økologi står for. Det smager sikkert også dårligt!"
P.... fra Amager: "Vi fik at vide, at Lukas fik forkert ernæring, så nu får han bare kylletter ligesom os. Der er jo ingen der har sagt, at det vi spiser er forkert"
C........ fra Amager: "Det ikk' rigtigt, at Lucas ikke får sine grøntsager. Vi får da pomfritter"
C........ fra Randers: "Det er jo ikke vores skyld, at jeg er blevet gravid igen. Der har bare været så mange problemer med kommunen, at jeg har glemt at tage mine p-piller!"
A.. ..... mor pustende og stønnende udbryder: "Du skylder mig en flaske vodka" - lige da hendes barnebarn ser dagens lys..
D....: "Bare fordi man er på kontanthjælp, så kan man ikke låne 1 mio i banken..."
D....: "Tyrkiet ligger et sted mellem Danmark og Sahara."
D.... på vej ind i en tyrkisk restaurant kun med danske penge: "you take danish money?" Så siger tykeren: "Yes Euros right?" Så svarer David: "Yes Yes". Når de så skulle betale måtte venneparet hoster op med kontanterne, da David ikke kunne betale med danske penge.
J...: "Jeg kan godt mærke nu, at Nutella fik jeg ikke som barn, så det spiser jeg nu - til morgenmad, også cocopops og sådan noget fik jeg ikke dengang så det får jeg nu....og det er det samme får Hans Christian"
J... (da hun var gravid): "Nu må den også godt snart komme ud, jeg kan jo ikke engang gå til banko mere"
M......., da hun har fået en ny kæreste: "Jeg håber da stadig, at mig og Simon kan finde sammen igen"
M.... S..... mor: "Du skal tage dine P-piller, jeg ved du skal til havnefest"
Den svovlgule gravide C........ siger noget i retningen af: "Jeg ryger bare endnu mere når jeg er gravid"
J... siger: "At få et barn, det er ligesom at få en hundehvalp."
M.... S..... der forklarer hvorfor hun blev gravid: "Lægen syntes at jeg var for ung til P-piller ( 13 eller 14 år på daværende tidspunkt) og kondomer kan man jo ikke stole på så jeg blev gravid efter jeg havde mødt ham gennem arto."
J... kommenterer på, hvorfor hun ryger under graviditeten: "Min mor røg også, da jeg var gravid og jeg har ingen skade taget"
D....: "Det er jo lidt svært at spare op til indskud når man også sparer op til en ferie"
sep 2006
Følger: 26 Følgere: 25 Hunde: 1 Emner: 150 Svar: 1.387
jan 2008
Følger: 49 Følgere: 44 Hunde: 1 Emner: 293 Svar: 3.477
aug 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 325 Svar: 949
feb 2007
Følger: 54 Følgere: 101 Hunde: 4 Emner: 571 Svar: 22.366
Men du mangler nok lige at fjerne lidt flere navne:-)
dec 2005
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 53 Svar: 943
jun 2007
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 1 Emner: 36 Svar: 296
Og ja sommetider nogle sjove vendinger de kommer med...
nov 2006
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 2.038
maj 2006
Følger: 25 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 275 Svar: 3.186
mar 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 120
okt 2006
Følger: 45 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 237 Svar: 1.651
LArs og jeg har siddet og kigget og snakket om at vi tror vi bliver gode forældre hvis det der er standarten.
Men nu ligger landet sådan at det er ikke sikkert at jeg kan få børn så nu må vi se, vi har det også ok med være ansvarlig hundeejer
okt 2006
Følger: 45 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 237 Svar: 1.651
nu skal jeg også lige opereres!
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.611
mar 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 120
Jeg er selv gravid i 3 måned, og vil også gå under ung mor da jeg er 22 år, men mit liv minder på ingen måder om deres.
Jeg er godt klar over vi kommer til at sidde lidt hårdt i den når barnet kommer da vi begge læser.
Men der vil så komme flere gåder om ca 3 når vi begge er færdige
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 243 Svar: 15.312
Den værste er hende der ikke kan forstå at hun superviseres af kommunen fordi hendes barn/børn ikke trives. Ikke én gang har hun truffet en beslutning hvor hun satte sit/sine barn/børns velbefindende over sine egne ønsker og behov ... Uhh hun kan gøre mig rasende ...
de unge dumme mødre og deres kærester.