13. sep 2006 Følger: 108 Følgere: 104 Hunde: 2 Emner: 466 Svar: 2.027
Hun vil ikke spise {{forumTopicSubject}}
Vi fik Kahlua hjem i lørdags og hun vil ikke spise. De første dage blødte jeg blot hendes mad op med vand men hun ville ikke spise. Så har hun prøvet få leverpostej i, hun har prøvet få tun i, A38, spegeølse, ris og havregrød intet virker. Det eneste hun har spist er en rugbrød med leverpostej men der skulle også overtalelse til.
Nu har jeg som sidste chance prøvet købe hundemad på dåse som jeg blander i foderet i aften. Hvis det heller ikke virker så ved jeg virkelig ikke.
Hun spiser lidt når man håndfodre hende, men det skal hun jo ikke vænnes til. Ved godt hun heller ikke skal vænnes til at hun får noget andet hvis hun nægter at spise, men hvis hun ikke spiser i aften så prøver jeg heller ikke andet. Så må hun forstå at hvis hun ikke spiser når maden er der så bliver det taget fra hende igen.
Det er bare super svært for man vil jo gerne have at sådan en bette størrelse spiser noget og får noget at vokse af.
Hun drikker masser af vand, så ingen problem der og hun har da også guffet en halv gulerod i sig nu her til aften ude i gården.
Nogen der har prøvet det samme??? Og ja ved i måske siger hun ikke kan lide hendes foder men det er altså det samme hun har spist siden hun var 4 uger.
Håber på svar
aug 2007
Følger: 34 Følgere: 32 Hunde: 1 Emner: 192 Svar: 926
sep 2006
Følger: 108 Følgere: 104 Hunde: 2 Emner: 466 Svar: 2.027
Min den store spiser heller ikke og det plejer SLET ikke at ligne hende.
sep 2006
sep 2006
Hun vil ikke spise