{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

Jeg går snart amok... {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg de sidste 7 timer forsøgt at oploade billeder af vores træf idag herinde..

Første gang sagde den det ville tage 1,5 time.. Fair nok.. Efter hvert 10. sekund kom der fejlmelding med et eller andet script halløj..

Jeg får så besøg og da jeg kommer ind igen spørger jeg kæresten, som sidder ved computeren, hvor langt mine billeder er.. Der har den oploadet i 2 timer og siger der mangler 4 timer..

Siger han bare skal trykke gem og så kan jeg lægge resten ind bagefter..

Men der bliver ikke gemt en dyt billeder..

Jeg prøver så forfra og oploader.. Efter 10 minutter går jeg ind og ser billederne.. 1 billede er gået igennem resten er tomme med et kryds i hjørnet..

Fedt nok.. Prøver igen med 19 billeder.. Alle går igennem indtil den skal til at skalere, så går computeren i stampe..

Dette har jeg så gjort 4 gange nu og så har jeg givet op!

Det kan simpelthen ikke passe, at oploadingen af billeder og videoer skal tage så langt tid og være sådan et bøvl..

Læste om en, som har oprettet sine hunde gang på gang på gang, fordi personen ikke kunne skifte billeder på profilen..

Hvad er det for noget?! Er dette ikke er galleri måske?!

Beklager mit sure opstød, men syntes simpelthen det er for dårligt af sådan en ellers velkørende og populær side som denne at de ikke kan lave nogle ordentlige programmer..

Er jeg den eneste der har det sådan?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg går snart amok...
Kommentér på:
Jeg går snart amok...

Annonce