{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
524 visninger | Oprettet:

Børn uden snor, 500 kr i bøde. {{forumTopicSubject}}

Ha, sidder og griner af et indslag i nyhederne. En kvinde er dømt 500 kr. i bøde for at lade sit 4 årige barn lege uden opsyn på gaden.
Kvinden klager over det, men betaler for at komme videre.
Havde hun ikke fået sit barn på plads, ville hun nok klage over, at en bilist måske havde kørt barnet ned.
En gammel lov, der er fundet frem.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Børn uden snor, 500 kr i bøde.
  • #1   23. apr 2008 Hvad laver et lille barn på 4 år også alene på gaden så langt hjemmefra.... jeg har et barnebarn, der bliver 4 år i næste måned..... han får sgu da ikke lov til at rende rundt nede på Herlev torv alene.

Tænk hvis der skete barnet noget.... man HAR altså hørt om bortførelser... og hvad med den stakkels billist , der evt kører barnet ned.

Det ville måske også være en god ide' at have " snor " i sine unger når de blive ældre..... så de ikke render rundt og brænder huse og biler af...

Synes det er ok med en bøde.... :O)

• #2   23. apr 2008 Syns også det er ok. Så kan hun lære det.

• #3   23. apr 2008 haha syntes det er iorden smiley her fare børnene rundt og spiller boldt ud til en vej, en sparker for hårdt så den ryger ud på vejen og to små drenge på hvad 3 år løber om kap efter den uden at se sig for, de er lige kommet ind på græsset da en ung billist kommer fræsne rundt om hjørnet på to hjul

ja det var da rent hel det hele sket med hvad 30 sekunders mellemrum ellers var det endt galt og det sker hver dag.

klart bilen skal ik kører så vildt men der skal altså være opsyn med de børn

• #4   23. apr 2008 ja her får de heller ikke lov at rende rundt udenfor haven, ikke engang efter en bold, vores have støder op til en vej, hvor man trods miljøbump køre mellem 80 - 120 km/t og det en skolevej,

jeg fatter slet ikke folk der lader sine børn farer rundt alene, ikke engang når vi er i shoppingcentre eller lign får de lov at løbe rundt som tossede,

man ved jo aldrig hvilke freaks der findes derude

• #5   23. apr 2008 og ja jeg har tit hørt for at jeg er overbeskyttende og en kæmpe hønemor,

Kommentér på:
Børn uden snor, 500 kr i bøde.

Annonce