{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vi vil da bare så gerne lege ;o)
  • #1   25. apr 2008 Sonja vil også rigtig gerne lege.. Hun har næsten ingen legekammerater for tiden:(

  • #2   25. apr 2008 Luka vil oss gerne lege....

  • #3   25. apr 2008 Og Emma vil gerne lege smiley

  • #4   26. apr 2008 vi leger også gerne, men har desværre ikke nogen at dele ud af, Kirsten, før om 2 dage

  • #5   26. apr 2008 Sikke mange der gerne vil og lege og ikke kan få lov. Hvor er det trist, hva' ??? SSSSSS
    Så må vi jo væbne os med tålmod alle til hobe .......


  • #6   26. apr 2008 Kirsten - jeg husker lige på dig i næste uge, hvor jeg skal skrabe udfordringer sammen til 1000. :oD jeg syntes bare ikke jeg har haft nogen ledige hele ugen. men det må jo nok bare være mig

  • #7   26. apr 2008 Niks jeg har det på samme måde - måske vi skal huske hinanden i den kommende tid GGGGGG

    Hvordan gik det med Jowina ????


  • #8   26. apr 2008 tjaa ! ! !

    der er intet på røntgenbillederne, både dyrlæge og kiropranktor kikkede dem nøje igennem. Kiropraktoren undersøgte hende til ligemed fra tåspidsen og helt op i nakkken. uden resulat. måske mente han, men en meget stort måske, at hun var en anelse løs i skuldren, så han tog lige 3 røntgenbilleder af venstre skuldre - uden resultat og så sagde han også lige at korsbåndet absolut ikke fejlede noget. så nu er vi faktisk på bar bund.

    det gode er at det så ikke er diskuspolaps eller gigt eller noget i den stil. men hvad pokker er det så ?

    hun var en fin pige og stod og fandt sig i det hele, som varede i 2 timer


  • #9   26. apr 2008 Hvor er hun altså dygtig hende Jowina - måske hun skal på rekreation (altså ikke løbe og drøne så meget rundt - d.v.s. ingen andre hunde at løbe med) ?????

  • #10   26. apr 2008 det er hun allerede.
    hun har altid snor på når vi er ude at gå ellers ræser hun afsted.
    den ene gang vi har prøvet at slippe hende, haltede hun bagefter.
    og det er små gåture eller rettere langsomme gåture.

    i haven ved hun godt hun skal passe på sig selv, der står hun bare og gøer af de andre, når de løber rundt.

    men kiropraktoren sagde i øvrigt, at hvis kan kun så ud fra røntgen og ud fra det han mærkede sig frem til, så ville han sige hun endda var klar til agility.

    tror snart vi prøver sådan en hundevisker. en af mine opdrætterkollegaer, har været hos en og det var i hvert tilfælde rigtigt.
    det er så træls ikke at vide hvad det er.


  • #11   26. apr 2008 Ja det hara du ret i Connie. Det er smadder ærgerligt, når man ikke kan nå til bunds i hvad det handler om.

    Jeg er healer og har healet heste, og så ellers mine egne dyr selvfølgelig. Sig til, så kan jeg måske prøve at lære dig lidt om det via pb'ere eller lignende ;o)


Kommentér på:
Vi vil da bare så gerne lege ;o)

Annonce