{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
802 visninger | Oprettet:

At rede / stjæle en kat {{forumTopicSubject}}


Jah, har undersøgt sagen lidt om den kat som vi ville "stjæle".

Ingen i nærheden ejer den.

Den forsvandt så umidlbart kort efter mit sidste indlæg og var væk i 1 mrd. Da den så kommer tilbage er dens pels bare 10 gange værer stand end da den forlod.. denne gang når den går kunne man se de uglede klumper af pels slå frem og tilbage på katten, man kan dårligt nok se dens øje pga filtret pels, . Evt. måske øjenbetændelse. .

Det er så her mit hjerte græder, katten er sky meget sky,. Og jeg ønsker vitterligt at de får det godt. er der slet ingen Mulighed for at vi må fange den og tage den ind og i det mindste kører den til dyrlæge ? Og beholde den. Kan ikke se om den er øre tatoveret. Men helt ærlig.. Hvis den har en ejer. så burde de meldes smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At rede / stjæle en kat
  • #1   16. maj 2008 jeg´havde fanget den og beholdt den.
    det er der altså mange der går.. har hørt om flere om startet med at have en kat i haven og de ender med at flytte ind.

    så det skal du ikke være bange for..


  • #2   16. maj 2008 Jeg ville fange den stakkels mis

  • #3   16. maj 2008 jeg vil sige fang den få den til dyrlæge
    og behold den bare du lige får dyrlægen til at tjække for chip og øretatoo min mitter er chippet men har dog fin pæls og indekat men den du snakker om lyder meget herreløs


  • #4   16. maj 2008 Jeg havde også, uden at blinke, indfanget den og beholdt den!

  • #5   16. maj 2008 Jeg ville ha fået den indfanget og afleveret til dyrlægen.. Så må de tjekke den og finde ud af om den er syg.. Gi den fred,hvis det forholder sig sådan

  • #6   16. maj 2008 Jah, sådan tænker vi også . Men sidst jeg bragte det på Banen fik jeg afvide at det er forkert at tage en "andens" kat. jeg ville da ikke gøre det hvis de så bare det mindste fin ud. men når man kan se hvordan pelsen slår frem og tilbage i knuder under maven, og i hoved, på siden osv. når den går, er det altså forkert smiley

  • #8   16. maj 2008 Så er det jo ikke "nogens" kat. Har selv prøvet og fange en sådan kat, der i hvert fald var halvt perser. Tog den til dyrlægen for at få den chip-tjekket og hun sagde de havde gået ude og uden pleje i mindst et par uger når de sådan havde totter og klumper i pelsen.

  • #9   16. maj 2008 Arme Misse kat.. har været med til at klippe katte og kaniner,der er fuldstændig klumpet sammen..

    Man kan bare se hvordan huden er helt spændt ud.. det må gøre så ondt på dem..

    Hvorfor anskaffe et dyr med lang pels,hvis ikke man gider holde det


  • #10   16. maj 2008 jeg vil skyde på det i hvertfald er en ægte perser som løber rundt.. det ligner det i hvertfald, kan godt være det måske er en blanding..

    Og ja stine.. Samme her. derfor det smerter mig at se hende gå rundt sådan.. (den er skilpadet farvet så tror det er en hende)


  • #11   16. maj 2008 Jeg troede den måske var helt perser, men har ikke så meget forstand på den slags, tog den hen for og blive chip-tjekket, for hvis den nu var ægte, så var der jo stor chance for den var chippet. Det var den deværre ikke :-/. Kattens venner tog den ind og den blev plejet :-). Tynd og skravlet var den ellers så den havde gået ude et stykke tid.

  • #12   17. maj 2008 vi har en kat som oprindelig tilhører en ung pige fra sønderborg, katten begyndte og komme her efter vi købte huset og vi har taget hende til os da vi ved at ejere havde afl. den på en gård tæt her på og der skulle den bare aflives fordi den tissede inde, men vi har ingen problemer med hende hun går til døren når hun skal ud.
    Det er ikke forkert så vil også sige tag hende ind hvis du kan..


Kommentér på:
At rede / stjæle en kat

Annonce