{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
745 visninger | Oprettet:

Agility?? Med schæfer.. {{forumTopicSubject}}

Hmm da vi skulle have hund nr. 2 ville jeg meget gerne have en som jeg kunne bruge til agility.. Peter villle gerne have en hvid schæfer.. Han fik mig overtalt, og jeg troede faktisk ikke jeg kunne bruge Buddy til agility.. Buddy bliver en rigtig rigtig go lydighedshund, men i dag ville jeg nu alligevel lige prøve ham lidt af på agility banen...
Jeg stillede to spring op og fandt den lille tunnel frem og så a'et. Jeg havde en bold med som han er helt vild med : ) Jeg satte ham ved første spring og pegede og sagde spring. Buddy var bare mega go og sprang og jeg kastede så bolden.. Så skulle han springe to spring - heller ingen problem : ) og tunnel og a'et gik også som en leg : ) Han synes det var rigtig skæg - og jeg synes jeg kan se en lille agilitystjerne i ham ; )

Han er virkelig lærenem! Det skal så lige siges at springene kun var sat op i mellem højde, me alligevel : ) hi hi nu tror jeg at jeg vil træne en gang i ugen med ham, og så se hvad det bliver til : )

Det kunne være sjovt at starte stævne med ham - det er i hvert fald ikke tit man ser en hvid schæfer til agility : D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Agility?? Med schæfer..
Kommentér på:
Agility?? Med schæfer..

Annonce