Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  porre...
  • #1   3. jun 2008 Hejsa.

Det er forskelligt, men du kan mærke det på dem hvis du tager en op, der er jo forskellige størrelser af porre, så ikke så tykke skal ikke ahve så lang tid og de store skal have lidt mere.

Held og Lykke.

• #2   3. jun 2008 hvordan skal de så mærkes? sådan helt bløde? og hvor meget er porren bruger man egentlig... jeg har altid været meget i tvivl nemlig...

• #3   3. jun 2008 Jamen nu ved jeg jo ikke havd du skal lave, men hvis det er til suppe skal de jo være kogt rigtigt, hvis man er til det og ja så skal de være helt bløde.
    Jeg kan personligt bedst selv lide at de har en lille smule bid, men det er bare mig, ikke så de knaser eller noget, bare en lille smule bid.

• #4   3. jun 2008 okay.. jeg må bare prøve mig frem... de skal bare bruges som tilbehør da vi fik porretærte i går og der så blev nogen til overs.. smiley men mange tak for hjælpen.. smiley jeg er bare en skovl til at koge grønsager af en eller anden grund.. smiley

• #5   3. jun 2008 hehe ok, håber det lykkedes.

• #6   3. jun 2008 De få gange jeg laver noget med porrer - og de bliver kogt, skærer jeg dem altid ud i tynde ringe, og tror at jeg giver dem omkring 1 minut... Så snart man kan se at strukturen ændrer sig - altså at ringene falder sammen og farven bliver mere mørkegrøn, så tager jeg dem op - Plejer både at bruge det hvide og en stor del af det grønne - men det tager bare en hulens tid at få det renset ordentligt for sand og jord!!!

• #7   3. jun 2008 Solveig - mange tak og går det galt så ved jeg hvordan jeg ikke skal gøre næste gang.. smiley

Rie - hvis du alligevel skærer dem ud i ringe så skyld dem når du har skåret dem ud.. så er det meget nemmere at få jorden helt ud.. smiley

jeg vil nu lave dem i lidt større stykker tror jeg.. smiley

• #8   3. jun 2008 Sidsel;

Hvor f..... har jeg ikke tænkt den tanke før??? *G* Ja... det må jeg gøre næste gang!!!!!

• #9   3. jun 2008 Rie - ja det gør det i hvert fald noget nemmere.. smiley men du kan jo skylle det værste snavs af først og så resten efter du har skåret dem ud.. smiley godt vi kan hjælpe hinanden... smiley

Kommentér på:
porre...

Annonce