Hjælp - Jeg skal have en baby Hjælp - Jeg skal have en baby
Ja altså godt nok ikke min egen, men jeg skal passe en baby på omkring 4 mdr. fra i eftermiddag og til i morgen middag..
Hvordan har babyer det med varmen ? Jeg tænker hun kan stå ude i barnevognen og sove i skyggen om dagen.. Men hvor meget tøj / dyne skal hun have på ?
Hvor tit og hvor længe kan man forvente at hun sover?
Hvor tit skal hun spise ?
Ja ja.. hendes mor skal nok fortælle mig alt om det, men jeg har aldrig haft ansvaret for sådan en lille størrelse i så lang tid...
Og nu bliver jeg lidt nervøs for hvordan det skal gå
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.099
tror du kan nøjes med bleen og en tynd bodystocking, og evt, en stofble over og så passe på at vinden ikke kommer ind i barnevognen:-)
det er så forskelligt hvor meget så små børn sover, men mon ikke du kan gå ud fra sover ca 2 timer, spiser, 'leger'.
Du skal bare følge barnets rytme, man kan somregel se på munden om de er sultne, (suttebevægelser, evt lidt savl) træthed: når barnet gnider øjne, bliver uroligt, evt. tager hånden op til ørerne.
husk endelig at give lidt vand ind i mellem, enten i kop eller med en teske.
god fornøjelse:-)
maj 2005
Følger: 23 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 49 Svar: 1.513
Du kan mærke efter hvor varmt baby har det, ved at mærke i naken på barnet. Hvis den er meget varm, så af med lidt tøj. Dyne er lige varmt nok lige nu, men et tyndt tæppe vil være nok.
Men moren skal nok give dig besked:o)
God fornøjelse
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 68 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.422
Det bliver sjovt.. Håber jeg
Og så er det jo alle tiders mulighed for at øve sig.
Karin.. Godt du sagde det med vand.. Havde ikke tænkt på at en baby drikker vand
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 17 Svar: 45
Men skal nok blive spænden du må have held og lyk med det, men hvis jeg kan passe små børn så kan du da os.
aug 2005
Følger: 54 Følgere: 53 Hunde: 3 Emner: 405 Svar: 4.859
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 68 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.422
Jeg tror "mor" rykker hovedet af mig hvis jeg giver baby en øl :o)
maj 2005
Følger: 23 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 49 Svar: 1.513
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 161 Svar: 3.260
God fornøjelse og arbejdslyst
Hjælp - Jeg skal have en baby