{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
385 visninger | Oprettet:

super godt arbejde... {{forumTopicSubject}}

Havde sat mine kaninunger (se foto album) ud sammen med deres mor i dag for de kunne få noget frisk græs i deres store løbegård. og gik så en tur med Beni, da jeg kom hjem var der kun 4 unger tilbage i løbegården og der skulle gerne være 10 smiley så stor panik og fik lukket Beni ind i huset og fanget 5 unger ud af de 6 som var stukket af, efter lang tid søgen gav jeg op, jeg kunne simpelthen ikke finde den sidste, irriteret over at være så hjælpeløs gik jeg ind i håb om at den måske ville komme tilbage selv, men de er jo kun 6 uger gammel. Beni blev ved med at pive, da det jo også er hans kaniner smiley han elsker dem simpelthen. vi har trænet en del spor, men troede ikke han ville kunne følge og finde kaniner, men gav ham lang line på (som han har på når vi går spor) gik ud til de sted hvor de var sluppet ud og sagde "søg" han gik hen hvor jeg havde fundet to af dem og så roste jeg ham roligt og fik ham til at gå videre, så gik vi helt op i enden af haven og hans hale begyndt at blive meget livlig (det går den når han har fart af noget) så stod han helt stille foran en kæmpe busk og ganske rigtig sad den lille unge helt klemt ned i jorden.

Så tons af ros og en hurtig tur ned efter et kæmpemæssigt kødben. Dygtig dreng.
Han bliver så ked af det når alle hans kaniner skal flytte hjemme fra. kommer også nogen i morgen og vælger smiley bare man kunne beholde dem alle smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  super godt arbejde...
Kommentér på:
super godt arbejde...

Annonce