{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
546 visninger | Oprettet:

Myter {{forumTopicSubject}}

Hej

En stor del af jer har nok set Danbolig's reklamer: Myter på boligmarkedet. Jeg kom jo så til at tænke på... Hvad med myter om hunde.
Nogen der kan be/afkræfte, eller bare nævne nogle af de myter der er om hunde.
Jeg kan f.eks. nævne af den der med at hunde ikke kan se fjernsyn, mener jeg ikke er rigtig:
Chianti elsker at se fjernsyn når der er hunde med... Animal Planet's dyrepolitiprogrammer, disneyfilm med hund f.eks lady og vagabonden eller eight below... jo jo hun ser det hele

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Myter
  • tanja n
    tanja n Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 8
    #1   10. jun 2008 tja... mine forældres hund ser også tv. Den kan kende melodien fra Americas funniest homevideos, så den spæner ind foran tv'et. Fordi den ved at der altid kommer en video med andre hunde. Lidt sært.. men sandt smiley

• #2   10. jun 2008 Galia elsker at se fjernsyn hvis der er hunde. hun kan se forskel på hunde/ulve og andre firbenede - hyæner har ikke nogen interesse.
    Beethowen er et hit, så sidder hun klistret til skærmen og den der med grisen.
    Albert ser også ulve film

Jowina gider kun se det hvis det er slædehunde eller agility

Bianca har aldrig fundet ud af hvad de sidder og glor på.

• #3   10. jun 2008 Connie J: Så er jeg da sikker på at Disneyfilmen (ikke tegnefilm) Eight below må være noget for dine hunde... og måske også dig. Handler om en fyr der bliver nød til at efterlade sine slædehunde på antarktisk pga en arktisk storm

• #4   10. jun 2008 ja det lyder lige som noget for os. rigtig familiehygge

Kommentér på:
Myter

Annonce