{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
460 visninger | Oprettet:

hun har aldrig haft killinger men... {{forumTopicSubject}}

min hunkat, gråmis, har aldrig haft killinger.
men i går var hun helt syg efter sin søsters killinger, og i perioder svarede hun killingerne når de gik og kaldte.

i dag, lige nu, har hun oscar liggende hos sig, han bliver vasket til den helt store guldmedalje, og samtidig ligger han og dier på hende... jeg aner ikke om hun har mælk eller hvad der lige sker...

er der nogen der kan komme med en logisk forklaring?

normalt afskyer hun killinger og fremmede katte i huset i almindelighed...

måtte lige dele det med jer...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hun har aldrig haft killinger men...
  • Anne R
    Anne R Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 1.101
    #1   16. jun 2008 Er hun neutraliseret? På p-piller?

  • #2   16. jun 2008 Hej Charlotte,

    Nogen katte har bare et rigtig stærkt moderinstink og vil gerne "lege med".... Der behøves ikke komme mælk ud, det kan også bare være for hyggens skyld smiley Min gamle hankat og en killing fra eget kuld, lå også og fik sig nogen hyggestunder på den måde *Gg* Gal det så skægt ud smiley


  • #3   16. jun 2008 nej hun er ikke neutraliseret, og ikke på p-piller.

    jamen hun har aldrig nogensinde opført sig på den måde, og hun er altså tre år nu...

    men overvejer at lade hende få et kuld, men det skal være planlagt, og killingerne skal kunne få nogle gode hjem...


  • #4   16. jun 2008 De udvikler sig i den retning MEGET forskelligt og i forskellige aldre smiley Har du haft andre kuld killinger som er født imens hun har været der???

  • Anne R
    Anne R Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 1.101
    #5   16. jun 2008 Hunkatte kan sagtens blive falsk drægtige efter en løbetid. 1 mdr efter løbetiden, så vil de gerne hygge med killinger. Ligeledes 1 uge før og frem, før de selv får killinger, så leger de også mor, og stjæler killinger med arme og ben, eller lægger sig ind til en hunkat der allerede har killinger

Kommentér på:
hun har aldrig haft killinger men...

Annonce