{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
473 visninger | Oprettet:

skal jeg sige det {{forumTopicSubject}}

har haft en riigtig god veninde i rigtge mange år.
for 2 år siden fik hun en kæreste. som er en rigtig sød fyr og vi er tit samme. altså mig og min kæresrte og dem.

hun har snakket om længe at hun vil have et barn men det vil kæretsen ikke. hvilket jeg syntes er rigtig at de skal vente lidt.

men for et par dage siden sagde hun til mig at hun var begyndt at skylle sinde p-piller i wc og lader som om hun stadig tager dem. hvilket jeg syntes er så røvet af hende, ved ikke hvad hun blilder dig ind at snyde ham på den måde.

Men skal jeg sige det til ham. er lidt forviret om jeg skal gå ind og blande mig i deres privat liv, eller om jeg bare skal sidde og kigge på


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skal jeg sige det
  • #1   11. jul 2008 Der havde jeg ikke holdt min mund lukket om det så kostede venskabet....

  • #2   11. jul 2008 jeg synes du skal tage en snak med hende om at det ikke er fair overfor kæresten

  • #3   11. jul 2008 nadia.. fortæl hende om hun har tænkt på hvor hårdt det bliver at være enlig mor - og det gør det.... og det ender hun med hvis kæresten føler sig røvrendt, og det har han da alt god grund til..... et barn er ikke noget man snyder, truer eller fusker sig til, det være ønsket fra begge sider... hilsen betina, enlig mor til 2 små..

  • #4   11. jul 2008 Til at starte med syntes jeg at du skal fortælle hende at det hun gør, er ikke iorden!!!
    Og hvis hun så ikke vil høre på dig så skal du fortælle ham det..

    Puha, godt det ikke er min veninde, så så havde hun da i hvert fald fået verdens største skideballe!


  • #5   11. jul 2008 jeg vil også sige det..... for hvis han ikke følger han klar skal hun da ikke snyde ham.... på den måde....

  • #6   11. jul 2008 Ville helt sikkert sige det til ham, eller få mig en kæmpe snak med hende, så hun ku få taget sig lidt sammen og ikke være så egoistisk.
    Hun kan næsten være 100 på hun kommer til at være alene mor, og hvorfor byde det for dig selv og barnet, hvis hun nu kan vente et par år, og han så er med på den der.
    Og som de andre siger, havde det kostet venskabet, jeg var ligeglad, sådan noget ville jeg ikke ligge ubemærket hen! Punktum.


  • #7   11. jul 2008 SIG DET! SIG DET!
    Hun kommer til at stå alene med barnet. Han vil jo ikke kunne stole på hende. Og det er helt sikekrt ikke det hun øsnker. Hun il nok synes at du er ond. Men du hjælper hende jo faktsik!


  • #8   11. jul 2008 jeg har givet hende en skide balle og sagt min mening og jeg syntes bare det er så led gjort.

    men det er bare som om hun ikke kan se noget galt i det. hun sidder bare og smiler, der for har jeg tænkt på om jeg skulle fortælle ham det.

    men det er også svært et eller andet sted. for vil heller ikke øddeligge noget for dem


  • #10   11. jul 2008 Rikke & mor & Dovendyret .

    hun er lidt ældre 23 mener jeg.... og han er 26.
    men hun er bare ikke klar i mine øjne. og slet ikke når det skal forgå på den måde


  • #11   11. jul 2008 Som de fleste andre også siger, så sys jeg du skal ta' en meget seriøs snak med hende, og hvis hun ikke selv har tænkt sig at fortælle ham det, sys jeg helt bestemt at du bør gøre det!


  • #12   11. jul 2008 Der er da ingen der skal tvinges til at blive forældre hvis man ikke selv ønsker det, der er rigeligt med "uønsket" børn i dagens danmark og det ville være begrundelse nok for mig til at sige det til hendes kæreste, fatter slet ikke man kan få sig selv til det.

  • #13   11. jul 2008 ja jeg m¨jo så snakke med ham kan jeg godt høre på det hele.
    men det var også det jeg ville. men min kæreste syntes at jeg stikker næsen i noget der ikke vedkommer mig


  • #19   11. jul 2008 Når det handler om et levende væsen,(altså sådan noget) så ville jeg blande mig og risikere venskabet !
    At snyde sig til at blive gravid er i mine øjne det værste man kan gøre!!


Kommentér på:
skal jeg sige det

Annonce