{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
673 visninger | Oprettet:

bidt .. {{forumTopicSubject}}

hvad ville i gøre med jeres hund , hvis den havde bidt, men var verdens dejligste hund i familien ? .
(lucky har ikke bidt)..

jeg har lige skrevet et brev til hende marianne som er adfærds... da lucky stadig gø og er dum over for fremmede, og jeg vil jo ikke ha en hund der bider.
vi var ved dyrelægen i mandags og han sagde han ville aflive sådan en hund, det er bare en meget tung beslutning man skal tag for ens bedste ven smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bidt ..
  • #1   13. jul 2008 det kommer helt an på situationen

  • #2   13. jul 2008 bare bidt en forbiperserede som lige ville klappe ham.

  • #3   13. jul 2008 Det kommer an på en hel bunke.

    Er det menneske eller dyr, hunden har bidt?

    Hvis det er menneske, hvilken situation var hunden så i, da den bed? Var den på nogen måde presset? Havde hunden i forvejen vist dæmpende signaler og havde den i forvejen enten knurret eller markeret - eller begge?

    Når din hund ikke har bidt endnu, hvad er det så, der får dig til at frygte, at den vil gøre det?
    Hvad er det, der gør at den er dum overfor fremmede? Og hvad er dum egentlig helt konkret?


  • #4   13. jul 2008 Hvis vores hunde bed umotiveret, uden advarsel.. og uden drilleri eller anden ting.. Vil de blive aflivet.

  • #5   13. jul 2008 som sagt har lucky ikke bidt, ham skringer ud efet folk og knurre lidt og gør, jeg er bange for at bliver han presset så bider han , vi kan jo ikke ha ham med nogle steder, og det jo ikke et liv at ligge hjemme i haven , og vi kan heller ikke ha gæster, selvfølglig advare han men tænk hvis det en dag var et lille barn der ikke forstår de signeler, vi har kontakt med en dygtig hunde psykolog.

  • #6   13. jul 2008 Der er MEGET langt fra at knurre og så til at bide et menneske.

    Hvad siger den rigtig dygtige hundepsykolog?


  • #7   13. jul 2008 hun siger vi skal træne nogle øvelser, og der har også hjulpet lidt, ..
    ja men hvis ikke vi gør noget ved at , så kan det lange stykke nemt blive virkelighed, selv nogle a dem han har gået med da hen var lille . feks min søster , hun kunne heller ikke røre ham idag ,


  • #9   13. jul 2008 lucky er jo bange men vi kan jo ikke træne med det uden at han ville kunne se en mulighed ved at bide, jeg håber ikke han kunne finde på det , han ser så fredelig ud , men bare de sætter sig på en stol bag ham så farre han op og gø , han logre dog med halen, det var bare vores dyrelæge råede os til at få en anden hund , men så nemt er det jo ikke.

  • #10   13. jul 2008 vi går til hundetræning 2 steder vi er ude og gå hver dag , han er med til væddeløb og kigge og han er med i gå gaden han er med til hunde traf, også når vi har noget i familien .

  • #13   13. jul 2008 min ene hund, som er en genbrugshund, fra et sted hvor den har fået nogle ar på sjælen, kan heller ikke med hverken folk eller andre hunde, uden for vores hus. jeg lader den simpelthen bare ikke snakke med andre og vil andre bare klappe den så ber jeg dem om at lade være. for uanset hvad så skal folk lære at lade være med det der "neeeej hvor er den sød!" "klap klap" uden at de spørg først. herhjemme er han den sødeste sødeste hund også når der kommer gæster. så så længe at han ikke har gjort noget så sker der ikke noget på det punkt. men bider han nogen og det ikke er fordi folk bare stikker labberne ned til ham, ja så blir han aflivet.

Kommentér på:
bidt ..

Annonce