{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
800 visninger | Oprettet:

Hvorfor samarbejde, når man kan hakke {{forumTopicSubject}}

Hvorfor samarbejde – når man kan hakke på hinanden??

Jeg sidder her, og læser alle de tråde der er omkring en aktion sket for nyligt.

Min helt store undren er:

Hvorfor samarbejder man ikke ??
Hvorfor alt den hakken løs til højre og venstre?

Jeg fatter det simpelthen ikke.

Det er så stort, at vi alle vil hjælpe, men det store forsvinder altså ud i periferien, når der fra den ene fløj hakkes på den anden fløj, og den vil ikke samarbejde med den eller den. I midten står alle de mennesker, som har givet alt hvad de har i sig, for at hjælpe, men de bliver trampet over ende, fordi de ikke kender til alle de intriger der er mellem diverse grupper. Og de helt store tabere i dette store magtspil – det er og bliver først og fremmest - desværre - vores elskede dyr.
Taberne bliver de familier, der rammes af tragedier og ikke magter at søge hjælp, fordi de måske frygter at komme på forsiden.

Der er ingen vindere, for dem der i sidste ende står med vinderkuponen, de har vundet en sølle trøstepræmie..

Det lyder måske hårdt, når jeg siger det sådan her, men for fanden… Handler det ikke om, at vi skal kæmpe for bedre dyrevelfærd i Danmark? Eller handler det i bund og grund om at svine hinanden til mest muligt?

Jeg har lært af denne oplevelse, og det jeg har lært, kunne jeg måske ønske at jeg aldrig fik kendskab til.

Jeg vil ikke nedgøre nogen som helst i denne sag, men jeg vil så inderligt bede om, at folk prøver at finde et sted, hvor man kan mødes, og gøre det vi egentligt alle brænder for – nemlig vores dyr.
Så må alt andet personligt ballade komme i anden række..

Det var lige mine 25 øre.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor samarbejde, når man kan hakke
  • #1   19. jul 2008 Og jeg er så lost... Hvilken aktion, og hor bliver der hakket?

  • #2   19. jul 2008 Kender du ikke Janteloven ?
    Den beskriver danskerne ret godt :o)

    Men ellers et godt indlæg du har lavet der, giver lidt stof til eftertanke.


  • #3   19. jul 2008 Hvor har du ret! Mere kan jeg vist ikke tilføje

  • #4   19. jul 2008 Michelle - det er om nogle katte, der er hentet et sted i DK..

    Det hele handler om flere forskellige grupper, der har svært ved at samarbejde omkring det vi alle elsker - nemlig vores dyr...

    gav det lidt mening? ellers må du lige skrive igen.. smiley


  • #5   19. jul 2008 Og ikke nok med de hakker på hinanden, der er også dem der vil føre sig frem og have rygklap. Og fortælle hvor dygtige DE har været. Puha dyrene bliver glemt..

  • #7   19. jul 2008 Joo hr da hørt om en sag med nogen katte. Aner dog intet om den, og heller ikke hvem der har gjort/ikke gjort hvad, så jeg smutter bare ud igen...

  • #8   19. jul 2008 Jeg har også fulgt med på sidelinjen Annette O, og er mega rystet, men ikke forundret.
    Der var en anden aktion for en tid siden den gang med hunde og fremgangsmåden var den samme.... pyskisk terror, overvågning, udhængning derefter pressen på og på forsiden med mennesket, dyrene ja dem fik velmenene mennesker fordelt privat udenom dyreværnsforeningers rækkevidde.
    Da tumulten havde lagt sig, var 2 af dyrene døde, en var stukket af fra sin nye familie og kørt ihjel, en døde af komplikationer efter for tidligt fødsel og mennesket var totalt smadret og lang tid om at finde sig selv igen.
    Det er ikke det jeg forbinder ved en god hjælp til dyr og mennesker.
    Jeg håber når tumulten har lagt sig i denne sag, at der også er venner og familie der kan rykke sammen og hjælpe og lede familien og de tilbageblevne dyr på god vej igen.


  • #9   19. jul 2008 jeg kan heller ikke fatte folk kalder andre mishandlere fordi deres hvalp piver lidt..og sådan..ja vi burde bruge mere tid på at arbejde sammen istedet for at skændes og hakke ned..men vi har alle forskellige meninger, og sådan er det,,det kan nogen bare ikke acceptere og derfor er der nogen herinde der slet ikke burde være her!
    folk skal acceptere hinandens meninger og deres forskelligheder..

    nej jeg lyder ret klog lige nu..hehe


  • #10   19. jul 2008 hvis det er den der bund rådne debat der kører på kattegale og kattegalleriet.. så vil jeg give dig ret.. får en lille smugle bræk op i halsen når jeg har læst de tråde over hvor selvfede og selvretfærdige folk er..

  • #11   19. jul 2008 Annette O
    Dejligt ville det være hvis et samarbejde kunne finde sted.
    Desværre er der enkelte der fremfor at tænke på dyrene hellere vil ødelægge folks liv.
    Og der er det at samarbejde går tabt for igen er det ikke personer man skal jage men dyr man skal rede.


Kommentér på:
Hvorfor samarbejde, når man kan hakke

Annonce