Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af hæk 1.000 kr.
  • Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 800 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og billeder 900 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  klør sig meget
  • #1   15. nov 2005 jamen det virker fedtet men man skal pille det af... Han klør sig meget lige der hvor det er... Det er sædan noget sort kluper/flager

• #2   15. nov 2005 Får han noget forebyggende mod lopper og andet utøj??

Jeg ville tage til dyrlægen i morgen for at finde ud af præcist hvad det er og så i kan få ham behandlet hurtigst muligt!!

Det er enormt stressende for en hund at gå rundt og klø sig hele tiden!

• #3   15. nov 2005 Hvis det er sådan nogle små comma lignende sager ..så kunne være loppe lort *s* , prøv evt at børste noget af det sorte ud på en serviet , og put en smule vand på det , hvis det opløses og bliver brunrød i farven er det loppelort . Man er ikke altid heldig at se loperne på dyrene , men derfor kan de godt være der alligevel *S*

• #4   15. nov 2005 okay tror ikke der er ekskrementer, ved godt hvordan de ser ud... men har aldrig set det her før....
    Måske kan det godt være hårsædmider, har aldrig oplevet det før

• #5   15. nov 2005 ja den får frontline og har fået det for 14 dage siden og det burde ikke være lopper/ekskrementer....
    Der er meget... På halen og på ryggen

• #6   15. nov 2005 ja det det gør jeg også lige... for det er helt vildt så meget det klør

• #7   15. nov 2005 Hmm mærkeligt...

Nå jeg synes du skal ringe til dyrlægen i morgen og få en tid hurtigst muligt - så han kan holde op med at klø hurtigt!
    Det er synd for ham.

• #8   15. nov 2005 Hej Kirsten...... ærgelig ting, syntes du skal gå til din dyrelæge og få den helt rigtige diagnose........ Håber i snart får but med problemet venlig hilsen herfra:)

• #9   15. nov 2005 mange tak for de mange råd.... Ringer i morgen tidlig..... For det bliver værre....
    Tak for hjælpen..... Skønt og ha nogle mange kan spørge til råds.... :o)

• #10   15. nov 2005 prøv og tag ham hen på et sted han holder af at ligge - læg ham ned og læg dig ved siden af ham - væk fra larm og støj.

Snak stille og roligt til ham og hvis hans ører ikke klør / er ramt af det sorte, så nuller ham blidt eller masser ørerne i små cirkel bevægelser - din vigtigste opg er at få ham til at slappe af, stresse af og holde op med at klø !

Der sidder mange akupunktur punkter i ørerne og man kan afstresse en hund meget ved at massere dem - Nelly går helt kold hver gang!

• #11   15. nov 2005 Håber det virker!!

• #12   15. nov 2005 Nicola: Mange tak for de gode råd... Går i gang med det samme... Tusind tak

• #13   15. nov 2005 det var så lidt!

Man vil jo gerne hjælpe hvis man kan - og der er lang tid til i morgen når man er ved at gå ud af sit gode skind!

Jeg har selv allergi og eksem så jeg ved godt hvordan det føles når det hele klør - Nelly har det jo også så jeg har efterhånden prøvet det en del gange!

Håber det virker på Basse og at dyrlægen kan hjælpe jer i morgen så Basse manden får det godt!

Knus
    Nicola

Kommentér på:
klør sig meget

Annonce