264 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Endnu en hund mangler hjem! Endnu en hund mangler hjem!

Sikke mange der må af med deres dyr for tiden!

Sød lille hundehvalp...

på 11 uger søger nyt hjem, pga familiens handicappede dreng til stadighed er bange for hende, på trods af at hun er meget børneglad.
Hun er et gadekryds mellem labrador og newfoundlænder, men bliver på størrelse med en labrador. Hun er blandet sort/hvid og en rigtig charmetrold.
Hun blev købt for 2500, men prisen kan der snakkes om. Der følger sele, snor, madskåle og legetøj med.
Er du eller kender du nogen som kunne være interesseret, så ring til Rikke på 28 77 60 75
helst idag end imorgen...

Jeannette, piilmann@dsr.kvl.dk

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• samling af lille ikea skab. Ophænging af lille skab, gardinstang, spejl og loftslampe 1.500 kr.
  • Leak on radiator 2.500 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Hækklipning 1.400 kr.
  • Gravet forhave op og anlagt granitskærver 5.000 kr.
  • Fældning og bortkørsel af hæk/kræt 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Endnu en hund mangler hjem!
  • #1   16. nov 2005 Aiiiii... Det var da ærgeligt.. Og så en så bitte en =(

Håber da den får et rigtig godt og blivende hjem det lille pus.. Kan desværre ikk selv tage den..

• #2   16. nov 2005 Ja det er hjerteskærende! Der er så mange der annoncerer på KVL for tiden. Ved ikke hvad der er galt.

• #3   16. nov 2005 Desværre er der mange der anskaffer sig en hund uden at have tænkt sig ordentlig om.
    Jeg har haft nogle hvalpekøbere der i over et år havde studeret forskelige racer og været ude på flere kenneler inden de besluttede sig. Buhunden var en af de sidste racer på listen, men da de så hundene herhjemme, ja så var de totalt solgt.
    Det kan man da kalde at forberede sig godt ;o)

• #4   16. nov 2005 Helt ærlig drengen er bange for den. Den er 11 uger, de har altså næsten lige fået den. Giv det dog tid, vil jeg mene. Håber de er mere tålmodige med den handicappede dreng!!
    Selvfølgelig er en hvalp børnelad. Hvad havde de troet.

• #5   17. nov 2005 hmmmm....jeg vil godt lige forsvare dem lidt. Nu ved vi jo ikke hvilken type handicap drengen har, men det er altså ikke sikkert at han nogensinde vil komme til at acceptere hunden. De havde sikkert håbet at den ville give ham noget positivt. Det kan godt være at en hvalp er for stor en mundfuld for ham....den vil jo lege og det er nok det han er blevet bange for.

• #6   17. nov 2005 Vil bare lige pointere, at jeg altså intet kender til sagens nærmere omstændigheder.
    Sendte blot et link over på HG, i den tanke at nogen kunne hjælpe...
    Fortsat god aften... smiley

Kommentér på:
Endnu en hund mangler hjem!

Annonce