{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.017 visninger | Oprettet:

Endnu en hund :) {{forumTopicSubject}}

Jeg har to Jack russell terrier, og en border collie, og overvejer nu at anskaffe mig en border collie mere...
Det jeg er i tvivl om og håber på nogle andre border collie ejere kan komme med gode råd om, er:
- hvor gammel vil I anbefale mig, at ham jeg har nu skal være, før jeg anskaffer mig border nummer to?

Der er meget blandede meninger omkring dette og jeg er komme i tvivl..

Ham jeg har er 1 år og 4 måneder gammel, han bliver trænet i lydighed og alle mulige andre sjove kunster, han er meget lærenem og nem have med at gøre, men han er selvfølgelig også en typisk border smiley

På forhånd tak for hjælpen smiley

Hilsen Maj-Britt og Følsom


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endnu en hund :)
  • #2   15. nov 2013 Kan ikke svare dig på spørgsmålet. Men hold da op , du må være ret aktiv med sådan en flok. Og dygtig. Go" week end.

  • #3   15. nov 2013 Jeg tror nu ikke så meget,a t jeg vil få problemer med dominanskampe, jeg er mere bekymret for om Borderen, kan gå hen og blive forvirret(han er ret følsom)...


  • #4   15. nov 2013 Tak, god weekend til dig også.. og ja, det kræver lange gå ture og mental træning med sådan en flok, de er jo alle ret aktive og samtidig har de jo også brug for at få brugt deres hjerne i stor stil smiley

    De har heldigvis også meget glæde af hinanden...


    profilbillede
  • #6   16. nov 2013 He he tak, ja man kan ikke sige, at det er helt normale hundene navne, jeg har valgt smiley Der har også været en Frække, men hun fik nyt hjem, da hun ikke rigtigt fungerede her i huset...
    Den næste kommer nok til at hedde Flittig eller Fjollet smiley


Kommentér på:
Endnu en hund :)

Annonce