{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
863 visninger | Oprettet:

så få dog styr på jeres k*tere {{forumTopicSubject}}

det havde jeg lyst til at råbe meget højt i dag, men gjorde desværre ikke.

Jeg er jo som bekendt lidt nervøs overfor labradorerne, da jeg er blevet angrebet af sådan en.

så i dag sad jeg ude i vaskerummet og ordnet vasketøj, da jeg kunne hører nogle hundepoter liste. det var lidt underligt der ikke nogen hund her tænkte jeg så jeg lavet mit færdigt og var på vej ud igen, og svinger rundt om døren og hjørnet.
wwoooow. lyder det med et smæld, og lige foran mig stor en sort labrador ligne hund og knurre og gør af mig. der var jeg ikke meget værd, må jeg ærligt indrømme.. og hunden gik ikke væk men blev ved med at gø af mig, og begyndte at hoppe op ad mig.
heldigvis for jeg den skubbet lidt væk med vasketøjskurven. og ud på gårdpladsen. hvor jeg kan se at en dame leder efter sin hund.
Jeg spørge hende så om det er hendes hund.
Og ja det var det. og gav den snor på.

Jeg siger så til hende at hun ikke skal lufte sin hund på privat område, da det kan gå meget galt hvis den nu bliver lukket inde et sted eller kommer til skade.

Pludselig springer den sindsvorrigt vovse op i fjæset på mig igen, men får fat i vasketøjs kurven og hiver den ud af armene på mig..
Jeg var simpelhent så tæt på at tude af angst .
da jeg så beder damen om at få styr på sin hund da hun lige som ikke havde nogen situation fornemmelse åbenbart. siger hun bare nåårrh ja, den bed dig jo ikke og de bider jo ikke lige så hårdt som (tror hun sagde ambull)
jeg må ærligt indrømme at jeg var meget chorkeret over det hele, både at den hund havde bidt ud efter mig to gange, og hun så lufter den uden snor.
men også hendes reaktion på det hele..

goosh blev så hidsig at jeg lige blev nødt til at komme ud med det


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så få dog styr på jeres k*tere
  • #1   27. jul 2008 Jeg var flippet fuldstændigt, men nogle gange bliver man så hidsige at man ik rigtig siger noget.

    Men håber ik du er helt hyllet ud af den, og at du får en god oplevelse med en lab engang.

    God bedring.


  • #2   27. jul 2008 det er synd for dig at du ikke har oplevet hvor kærlige og godmodig en lab er. for den er bare en lækker hund når den bliver OPDRAGET lige som alle andre hunde

  • #3   27. jul 2008 Pyha, jeg troede ligfe at det var dig, jeg mødte imorges, da jeg gik over på marken. Jeg havde alle 4 hunde med, Kaido på armen og Nora, Blackie og Lotus fri. Da jeg er på vej hjem igen, har jeg opmærksomheden rettet mod Kaido i 2 sekunder da hun gik nede og var i snor. Pludselig kommer der en dame løbende stille og roligt (normalt møder vi ALDRIG nogle på den tid af morgenen), så Nora render venligt hen til hende. Damen er tydeligt utryg ved hunde, så jeg tager Kaido på armen og løber derhen og får fat i Nora. Jeg undskylder MANGE gange og rigtig meget. Så går jeg videre med hundene i snor. Da jeg er nået st godt stykke væk, slipper jeg de 3 store igen ( Mine egne hunde VED at det er forbudt at løbe BAG mig) og f****** om Nora ikke fiser efter den stakkels dame igen!! Jeg blev så flov, ked af det og vred og jeg undskyldte igen RIGTIG mange gange. Så kom Nora i snor og hun forbliver i snor i den næste uge, indtil hendes ejere henter hende igen!! F*** hvor var jeg ked af det. Ingen af hundene kunne drømme om at gøre noget, men det er sq lige meget.......De MÅ bare ikke løbe hen til nogen, før de har fået lov!!!

  • #4   27. jul 2008 Eej, en ..... ja ....
    jeg var ogs blevet sur da.
    "den bider ikke lige så hårdt som en ambull" .. jeg ville nu ikke gerne bides af en labrador da ... og så hopper den op af dig, knurrer osv.
    godt nok noget svineri at lade den gå løs!!!


  • #5   27. jul 2008 Mette (nu med hvalp ): nej bare rolig.. den her var kravlet ind på privat grund og ind i mit vakserum

  • #6   27. jul 2008 *Alexander *: altså den havde udssendet som en labrador. men ville ikke kalde den det da jeg jo ikke kender den


  • #7   27. jul 2008 ja det er meget sjovt selvom det er tydeligt at det ikke er en lab smiley

  • #8   27. jul 2008 Gitte R: hvem er ikke en labrador ?

    ** YUKI HJEMME IGEN** *: det vil jeg gerne.. jeg bliver ikke nervæs hvis de er rolige.. men hvis de begynder at lave noget bliver jeg lidt nervøs


  • #9   27. jul 2008 he he okay

  • #10   27. jul 2008 Jeanette
    det var ikke nogen her jeg snakkede om. det er bare generalt at ofte siger man det er en lab selvom det er tydeligt det ikke er, men bare en blandinghund..


  • #11   27. jul 2008 Gitte R. den lignede meget en lab. jeg kan sagtens kender forskel på en lab og andre hunde


  • #12   27. jul 2008 den var nu ikke møntet til nogen af jer.... sorry hvis det blev opfattet sådan. det var ik meningen. jeg samlede bare op på det Alexander skrev...

  • #13   27. jul 2008 Mette (nu med hvalp )

    CITAT.....Pyha, jeg troede ligfe at det var dig, jeg mødte imorges, da jeg gik over på marken. Jeg havde alle 4 hunde med, Kaido på armen og Nora, Blackie og Lotus fri.

    Hvad render du rundt og slæber på din hund for.... har du købt en hund uden ben......................He He.............. elsker når sådan noget sker.. *LOOOOOOL*


  • #14   27. jul 2008 NITTIP:

    Fordi mit lille pus ikke skal gå den lange vej endnu og jeg VED at du elsker når den slags sker.........Det ses i mit fotoalbum............*LOOOOOOOOL*


Kommentér på:
så få dog styr på jeres k*tere

Annonce