{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
332 visninger | Oprettet:

Håber på en lille bitte sygdom..... {{forumTopicSubject}}

For pokker.... Har lige været ude og træne schweissspor og det gik bare meget bedre end forventet smiley
Er meldt til prøve i morgen, men er nr. 1 på ventelisten da klubben skulle tage deres egen race først (münsterländer)....
Føler mig lidt tarvelig, men håber virkelig, at der bliver et afbud. Bare en lille uskyldig forkølelse eller sådan noget, så vi kan komme afsted!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Håber på en lille bitte sygdom.....
  • #1   1. aug 2008 Tager du ikke afsted alligevel?- det ku jo være der var nogen der ikke kom.....

• #2   1. aug 2008 Tror jeg vil ringe til prøvelederen idag og sige at jeg ihvert fald står klar i morgen tidlig, hvis der skulle ringe nogen.... Men det kunne da godt være man skulle overveje at køre derop alligevel! Har da også en veninde deroppead, som jeg kunne besøge hvis nu det ikke blev til noget!

• #3   1. aug 2008 Det er da et forsøg værd. Tag derop i god tid- snak med testlederen ( hvis det er det det hedder), og giv ham dit mobilnummer, og sig at du er lige i nærheden, og at de bare skal ringe hvis der bliver plads til dig :o))

• #4   1. aug 2008 Bare kør derop. Jeg har engang været til mentalbeskrivelse hvor der så er en 3-4 stykker der bare ikke dukker op - riiimelig irriterende når der er folk på venteliste

• #5   1. aug 2008 Tror nu lige jeg vil ringe og høre idag. Der kan nemlig være mange forskellige typer spor, der bliver lagt, sådan at vi ikke bare lige kan smutte på et hvilket som helst spor når de først er lagt... Tror f.eks. ikke heeeeelt vi er klar til et 20 timers spor smiley

Kommentér på:
Håber på en lille bitte sygdom.....

Annonce