{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Broholmer
  • #1   10. aug 2008 Uh, det er en fantastisk hund, den er på min "hunde-jeg-skal-ha-engang" liste.

    Men kontakt en dygtig opdrætter og snak med vedkommende. De kan helt sikkert hjælpe jer. Og vær obs på, at der er avslpligt på Broholmeren (forudsat den er sund og racetypisk naturligvis).


  • #2   10. aug 2008 Jeg kender en som har en broholmer - og har også været på ferie med min hund hvor de på pensionen havde en broholmer.

    Jeg synes det er en dejlig rolig hund med et godt temperament. Om den egner sig til familie med små børn ved jeg ikke da begge disse havde/har voksne børn.

    Der er lidt vagthund/gårdhund over dem, hvad jeg også mener de er blevet brugt til - korrigér mig hvis jeg tager fejl. smiley


  • #3   10. aug 2008 Jeg har også hørt at den skulle have et dejlig roligt temperament og være god til børn.

  • #4   10. aug 2008 tusind tak alle sammen. Det lyder utolig godt. Der er ikke papirer på den vi har været ved at kigge på så tror ikke at der kommer til at være alvs pligt på den. Men det er selvfølgelig noget jeg vil undersøge. Men tror næsten at det bliver sådan en smiley

  • #5   11. aug 2008 Jeg vil aldrig anbefale at købe en uden papirer!!! De er ret disponerede for eks. HD og AD sygdomme... og der er ingen garanti for at de er tjekket når det er uden tavle.



  • #6   11. aug 2008 nej ved det godt men der er papirer på begge forældrer men bliver solgt billigt fordi der ikke bliver lavet tavle på dem og fordi han gerne vil af med dem hurtigst muligt

Kommentér på:
Broholmer

Annonce