{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
272 visninger | Oprettet:

jeg er bare så gal.... {{forumTopicSubject}}

nogen der kender til det her? Der måske har en kommentar....
Jeg er lige kommet ind efter at have været ude og lufte Rico og ligge Kenzo. Der kommer en k.... løbende med en tæve- beagle og jeg kalder rico til mig. Hun er ud for mig da Rico kommer og er begyndt at gå. Rico kommer hen og så begynder hun at løbe. Rico vil selvfølgelig snuse og for mig, virker det logisk nok, når hun så begynder at løbe igen. Selvfølgelig skal rico ikk følge efter, men for mig er det logisk nok, at hunde snuser til hinanden når man mødes. Hende med beaglen blir temmelig nedladende at høre på og jeg bliver sur og siger vist nogle grimme ting om både hende og hunden.
For mig virker det som om, at hun selv er bange.
Vi bor på en lukket vej, og der kommer flere "hundeluftere", men aldrig har det været et problem, fordi hundene får lov ar hilse på hinanden, og så er der ikk noget. Er det mig der er helt galt på den??
Jeg mener, man begynder da ikk at løbe, helt ærlig.....!!!!
Håber nogen har en kommentar, eller et godt råd...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jeg er bare så gal....
  • #1   28. nov 2005 ja, det mener jeg oz. Jeg tror bare hende der var bange for rico, fordi han er det større end hendes egen. Men man har da ikk nøde at blive nedladende overfor folk....!!! vel!!

• #2   28. nov 2005 Ja enig, katherine.... Jeg kan da godt forstå når man sekv kommer med sin i snor.
    Hun blev bare rigtg nedladende. men sidst han gjorde det, var hendes i løbetid, det sagde hun selv og så er det da klart han lige skal snuse og det er interresant.
    Og ja, han føler jodet er hans, når det er her han bor og blir luftet flere gange om dagen, og bare får lov at løbe....

• #3   28. nov 2005 en beagle har hun.

• #4   28. nov 2005 Ja rico ser rigtig farlig ud ikk, helt vildt bisk.....!*S*

• #5   28. nov 2005 Hunde skal have lov til at hilse på hinanden. Alle jeg møder når vi er ude og gå, spørge jeg om de lige må hilse. Mange siger at det er ikke så godt fordi deres kan ikke lide hanhunde !!.......jamen så er det da godt at min er en tæve, siger jeg så..........og så bliver de ligesom nød til det :0))
    Det er ikke fordi deres hund ikke gerne vil snakke, men enten så er de bange for at der skal ske deres lille hund noget eller så gider de ikke stoppe op de 2 min.
    Syntes i, at Emma ligner en hanhund ?.....rigtig mange tror det.

• #6   28. nov 2005 Susie, han ligner en rigtig dejlig "kæler"..... Tror du har ret i, at folk er bange for deres egne lille pus...
    - Katherine, nej det er ikke en privat vej, men en lukket vej, hvor man kun kan komme ud igen ved at snige sig igennem en hæk og så ud på en stor vej.

• #7   28. nov 2005 Jeannette- nej jeg forstår dig godt. Men mit problem ligger i, at konen begynder at løbe, det gør man da ikk????

• #8   28. nov 2005 Helt enig numsefisk. Har du forresten ikk et navn....?*S* Man skal ikk bare gå hen og stikke lappen frem og man skal heller ikk bare lade hundene. Men mit dilemma er, at hende her begynder at løbe, så har jeg jo heller ikk en chance for at ta ham i halsbåndet eller noget....!!

• #9   28. nov 2005 Ja ikk jeannette!! Det blev han så ikk, men selvfølgelig mere interreseret i at følge efter...

• #10   28. nov 2005 Folk skulle på kursus inden de får hund. Lære lidt hundepsykologi.....!!!!!!!

• #11   28. nov 2005 Okay henriette.....*S* Nej, vi havde oz en anden hund på et tidspunkt som ikk kunne li andre end dem den kendte, så sagde jeg oz bare gerne til folk at den ikk ku li andre og så fandt folk hurtig ud af at få deres hund til sig.... Forstår ikk folks problem....

• #12   28. nov 2005 enig pernille. Folk er meget hurtige til at flyve op i en spids.....!!!!

• #13   28. nov 2005 Jeg tror det har meget at gøre med om folk selv er trygge ved derres egen hund. Er de ikk det, er de heller ikk trygge ved andres.....!!!!

• #14   28. nov 2005 Jeg er enig i, at hvis man har sin hund løs, så må man også være sikker på, at den ikke bare løber hen til hvilken som helst. Emma er ikke løs når vi går tur af samme grund. Jeg bliver også stjerne tosset, hvis der bare kommer en løs hund spurtende hen til os. For det første er en løs hund og en hund i snor ikke en god kombination og for det andet kan personen ikke vide om min hund er venlig....og jeg kan ikke vide om hunden er.

Nej snor på hunden og hvis den skal gå løs, så tag hen hvor det er tilladt.

Men vil lige sige, at det var ike smart af hende at begynde at løbe, før du havde fået fat på hunden.

• #15   28. nov 2005 Jeanette- jeg tror bare mange har det sådan af den grund, selvfølgelig er det ikk alle....
    Susie C_ jeg er kun enig, men hun var lige på siden af mig da rico kom hen, han løb ikk hen til hende og hunden, men fulgte efter da hun begyndte at løbe.

• #16   28. nov 2005 Jeg er bare glad for at høre, at jeg ikk er ene om min holdning med hensyn til at hilse og bare løbe, som jeg synes er noget mærkelig noget. Så er der jo mange detaljer om hvordan og hvorledes der kan diskuteres....

• #17   28. nov 2005 Jeg havde en oplevelse igår da jeg luftede emma.

Vi kommer gående hen til, hvor 2 stier krydser hinanden. Der er meget mørkt, men jeg se en mand komme gående med en gravhund på de sti vi er på vej ud på. Emma "snorker" og grynter en del når vi går, da hun skal lugte til alt. lige da vi træder ud på den sti manden med gravhunden gå på, møder vi hinanden. Den lille hund får et kæmpe chok, da emma nok lyder noget voldsom, og spurter væk (har snor på).
    Emma står bare og kigger forundret på den og jeg siger til manden: Nej det var synd den blev så bange....lad dem lige hilse så den kan se at hun ikke gør noget. Tror i han gider svare ?......nej han kigger bare nedladende på hende og går.

• #18   28. nov 2005 Det er rigtig jeannette, tak....*S* man blir bare irriteret her og nu....*S*

• #19   28. nov 2005 Susie c- ja folk er sgu mærkelige ind imellem.....!

• #20   28. nov 2005 Lilly hilser IKKE på andre hunde i snor. Det har vi fået forbudt nede til hundetræning og det vil jeg holde mig til.

Det betyder ikke at jeg er en dum K****** der ikke vil have min hund til at tale med andre hunde. Det gør vi bare i hundeskoven og til hundetræning når der ingen snor er på vores hunde.

• #21   28. nov 2005 Ja det overrasker mig hver gang, jeannette :0) Jeg hilser også altid på dem, som jeg møder med hunde når jeg er ude og gå. Et lille "Dav" betyder da ingenting.
    Nu bor jeg i et område, hvor mange er lidt "fine" på den, hvis i forstår og så kommer sådan en svulstig bastard og vil savle på deres fido....det er altså for ulækkert :0))

• #22   28. nov 2005 Jeannette, det var det med de sure danskere der under mig *GG*

• #23   28. nov 2005 Tinna:
    Hvordan kan det være ?.............Vi kommer meget lidt i hunde skoven, da vi har oplevet, at emma flere gange, nærmest er blevet overfaldet, af andre hunde. Flere af dem som går der ude har glemt at revidere deres opfattelse af, hvordan deres hund er sammen med andre. Første gang hun blev overfaldet var hun kun 4 ½ mdr og der var IKKE leg.
    Hvis ikke emma skulle snakke med dem vi mødte så ville hun ikke snakke med særlig mange hunde......kende næsten ingen som har hund.

• #24   28. nov 2005 I lige måde jeannette :0)

• #25   28. nov 2005 Hvor skulle hun ellers møde andre hunde, når hun ikke er i snor. Jeg slipper hende aldrig fri på åben gade, da jeg ikke ved hvor jeg har hende så. Kommer der en kat, et barn, en knallert eller en cykel, ja så er hun efter dem for at gø...

I hundeskoven møde hun jo andre hunde, og den vi kommer i, kender vi alle hundene. Det er alle sammen mennesker som bor i mit område. Den ligger næsten lige ved siden af hvor jeg bor, så kommer deroppe hver dag næsten.

Ellers tager vi hjem til Lillys hundevenner og leger der, eller de kommer her.

Desuden er det forbudt at slippe hundene fri i mit område, det står med skilte...

Kommentér på:
jeg er bare så gal....

Annonce