{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
613 visninger | Oprettet:

øv osse så gik projekt hus istå AV :( {{forumTopicSubject}}

ja så kum jeg sku lige til skade og har pisse travlt skal ned i huset på søndag da jeg ikke har min lejlihed mere men så sker det man kommer tilskade en gammel rusten nål ligger i gulvtæppet og jeg er ved og glatte buler ud på tæppet knald så sider den skide nål 1-2 cm inde i håndledet ramte senen til ringe finderen da jeg ville hive nålen ud kan jeg ikke få senet til og slippe nålen og en kammi måtte holde senen nede på plads med bagsiden af en kviv jeg hiver rimeligt hårt og der bliver ved med og komme nål ud ca 2 cm men fik den ud og var ved og besvime bag efter og måtte jeg ind til læge vagten og chekkes bag efter for forgiftning man ved jo aldrig hvad der har været i nærheden af nålen men fuck det gjore nass!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  øv osse så gik projekt hus istå AV :(
  • #1   28. aug 2008 Arggggg, jeg får kuldegysninger af at læse om din skade.

    Ufff når jeg får det då¨rligt, så må du havde det rigtigt skidt.

    Hvordan har hånden det nu?


  • #2   28. aug 2008 Maria N
    har stadig undt i hele armen og skal spise piller øv men f... der er ulækkert og mærke at man er ved og besvime man bliver næsten døv og flimmer for øjnene puha jeg var ikke særlig stor da jeg havde hevet nålen ud min kammi sys jeg skulle lade den sede men så vippede den rundt når jeg bevæede ringe fingeren nastyt så den skulle ud og lægen sagde at jeg havde gjort det rigtige med og holde senen nede da han så den nål den havde ligsom små modhager pga rust


  • #3   28. aug 2008 hmm hvorfor bliver jeg ved med at læse i denne råd!!!!

    Men ja kender rent faktisk fornemelsen. Dog en storetå og en dolk da jeg var spejder....

    God bedring håber det går hurtigt i orden.

    Jeg fik besked på at lægge isposer på, så gjorde det ikke helt så ondt og jeg kunne sove om natten.


  • #4   28. aug 2008 Iben R
    takker mange gang smiley godt der er nogen der har medlindenhed med mig hihi svigerfar mener bare jeg pylder hehe men hvad det sagde han også da jeg havde skåret mit håndled, puslrår og lidt andet over da jeg valgtee og falde over mit bygge rod og gennem et vindue og lægen hev et glasgår ud der var 2gange 4,5 cm men nålen gjore sku mest undt men der var jeg også ved bevist hed hele tiden hehe


  • #5   28. aug 2008 Maria N
    av da og så lige storetåen smiley ja jeg kan heller ikke sove det gør sindsygt undt og is hjælper ikke har prøvet øv smiley


  • #6   28. aug 2008 Ring til din egen læge og få noget smertestillende imorgen.

    Det kan altså gøre avsi læææænge..... Især når man ligger ned.

    Surt is ikke virker og er du sikker på du skal lege gør det selv mand? Jeg mener du bør måske deltage som "offer" ved et par førstehjælps kurser istedet?


  • #7   28. aug 2008 Maria N
    hehe du siger noget hihi men jeg er altid så uhældig hvis det ikke er det ene så er det det andet hehe så spilder heller ikke lotto det kan vist ikke svare sig med midt hæld hehe


Kommentér på:
øv osse så gik projekt hus istå AV :(

Annonce