{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
648 visninger | Oprettet:

Øv da osse..... {{forumTopicSubject}}

Ja, det siger jeg altså.
8 dage til juleaften og jeg er bare ikke i julestemning. Alle de praktiske ting vedr julen er overstået, heldigvis. Skal dog lige et smut til det jyske og aflevere julegaver til familien der. Men har det sgu sådan at for min skyld kunne det godt være d 6/1 2011.
Men hvordan kommer jeg i julehumør?
Synes det er synd for manden, da han juler på livet løs og jeg er dødtræt af julen. Ville så gerne prøve at komme i stemning, men der er ikke noget der fanger.
Øv da osse!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv da osse.....
  • #1   16. dec 2010 Hvad med at julebage? Det er hyggeligt og duften plejer alt tid at få mig i rigtig julehumør smiley

  • #2   16. dec 2010 Vi har fået julebagen fra Svigermor, manden har lavet julekonfekt, al julepynten er fremme, snakker om et træ til juleaften - trods det vi har et fint kunstigt et. Ved ikke om vi mangler pynt til træet.
    Men synes trods alle forsøg på at høre julemusik og komme i den lidt sentimentale stemning, det lykkes bare ikke.
    Prøver at høre alle de klassiske julesange og efter 3 min er jeg ved at brække mig.
    Ved godt det er barskt skrevet og undskyld på forhånd, men orker heller ikke at høre mere om alle de familier, der har det så gårdt i julen og ikke har råd til hverken det ene eller det andet.
    Orker simpelthen bare ikke julen i år.
    Er ked af det på min mands vegne, da han elsker julen og prøver ihærdigt at få mig i stemning ved at ligge og nynne julesange, når vi er kommet i seng.....med det resultat at jeg står op igen....
    Har virkelig brug for hjælp, for jeg gider ikke have det sådan.


  • #3   16. dec 2010 Lis - Jamen hvorfor holder du det så?

    Du skal bare gøre alt muligt julet, <b>selvom</b> du ikke har lyst :o)


  • #5   16. dec 2010 Jeg skal holde jul sammen med min smukke lille nevø og jeg glæder mig vanvittigt, så bare det at få lov at opleve hans første jul er fantastisk smiley

    Jeg har heller ikke været sådan i overdrevet julehumør, men det kommer nok d. 23 smiley


  • #7   16. dec 2010 Ja, han er sød, Charlotte
    Og det er derfor det piner mig, at jeg ikke kan komme i julehumør. Vil ikke ødelægge hans gode humør.
    Jeg synes bare lige, at jeg mangler den der oplevelse, I ved, den der ligesom giver en form for AHA, det er derfor......
    Var i super julehumør allerede i november sidste år, men i år lader det vente på sig.
    Pernille, Ideen er god, men alle sangene hænger mig langt ud af halsen, hører radio på arbejde lørdag/søndag i 12 timer og det eneste, de spiller er julesange....
    Jeg kan godt se din pointe Rollo, men jeg synes bare det hører sig måneden til at man går og glæder sig til at hygge og alt det der.


Kommentér på:
Øv da osse.....

Annonce