615 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

at bygge til på sit hus, ang husværdi at bygge til på sit hus, ang husværdi

jeg har købt et hus, som jeg skal bruge lidt penge på så det fremstår rigtig flot.

mit spørgsmål er så ved salg, om jeg skal undlade at bygge løbegårde med murede hundehuse ?
da dette nok vil trække en del ned i prisen,da det så henvender sig til en begrænset gruppe mennesker ?

Eller bygget noget let, som nemt kan fjernes uden spor.

har i erfaringer med det?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle IKEA-møbler 800 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Stoppet handvask på badeværelse 900 kr.
  • Rensning af sofa 475 kr.
  • Skal have hængt tre egetræsrundstokke (trærør) op. De skal monteres fra en væg til en anden samt en hylde. 1.400 kr.
  • Jeg har brug for hjælp til 3 forskellige ting. 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  at bygge til på sit hus, ang husværdi
  • #1   2. sep 2008 Jeg har ikke erfaring med det. Men hvis jeg var dig, så ville jeg bygge hundehusene af noget du kan flytte (Træ og med nogle sten under, så det er lyftet lidt fra jorden for at undgå råd og svamp), så kan du også tage dem med dig hvis du en dag skulle finde på at sælge huset og flytte, og hundene vil have deres velkendte huse det nye sted.

Karina

• #2   2. sep 2008 Idé nummer et, den med at mure hundegårdene, er helt klart det der snævrer køber-gruppen mest ind. Dermed vil det højst sandsyligt også forlænge salsperioden væsentligt.

Tilgengæld kunne jeg forestille mig, at HVIS du finder de rette købere, vil de også gladeligt betale for at netop en hundegård er godt i stand, da det højst sandsynligt vil have høj proritet for køber.

• #3   2. sep 2008 det jo det.. den er sq svær

• #4   2. sep 2008 Hvis du vælger løsning et, skal hele salgs-argumentet være at det er det PERFEKTE hus for hundefamilien... Det er den tilbygning der skal profileres, så hundemennekser der ikke ønsker at bygge om men blot ønsker en færdigpakke bliver interesserede....

Nu kender jeg ikke til hvor du har købt osv, formodentlig på Sjælland (??)men her i Vejle feks. tror jeg næppe markedet ville være stort for den slags huse, da det jo også vil blive et dyrere hus?

Den er svær...

• #5   2. sep 2008 Lolland... Så jeg lige :o)

• #6   2. sep 2008 ville helt klart bygge i træ, som du kan tage med dig eller evt sælge til en køber - og så bygge selve hundegården i moduler - de kan også flyttes

Kommentér på:
at bygge til på sit hus, ang husværdi

Annonce