367 visninger
|
Oprettet:
er det bare mig {{forumTopicSubject}}
er det bare mig der synes det er grimt at have en oprindelig pris på sin hund til slag men så ændre prisen og skrive at den skal hurtigt væk... virker godt nok som om man ikke har meget tilovers for den hund man har anskaffet sig og at man ikke går op i hvem der får hunden...
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 111
Ja, hvis det er en retfærdig pris, og nej hvis prisen er sat for højt
Jeg vil dog modsat mene, at hvis det er bedre for hunden at få et nyt sted at bo, skal det ikke være prisen det kommer an på- for både køber og sælgers vedkommende!
Jeg fik f.eks min SOnne gratis, fordi et nyt hjem var bedre for ham (kunne ikke sammen med tidl. ejers datter).
Jeg havde dog gladeligt betalt for ham, da han er mange penge værd i mine (hunde)øjne,.
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.983
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 64 Svar: 692
okt 2005
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 43 Svar: 577
Der er jo en god grund til at prisen laves om og dette kan man kun få at vide ved at tage kontakt via ´tlf osv.
feb 2006
Følger: 85 Følgere: 86 Hunde: 4 Emner: 182 Svar: 15.206
jan 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 1 Emner: 251 Svar: 1.568
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 64 Svar: 692
Nok bare fordi jeg selv har det syn at hvis jeg skulle af med Aslan, uanset grunden, så ville jeg hellere give ham væk til en familie som var perfekt men som måske ikke havde pengene, end jeg ville forlange en pris (som for øvrigt efter min mening er meget for høj for en hund uden tavle og som går for ret små penge for tiden) og så bare skulle indkassere et eller andet form for beløb for hunden...
er det bare mig