{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
367 visninger | Oprettet:

er det bare mig {{forumTopicSubject}}

er det bare mig der synes det er grimt at have en oprindelig pris på sin hund til slag men så ændre prisen og skrive at den skal hurtigt væk... virker godt nok som om man ikke har meget tilovers for den hund man har anskaffet sig og at man ikke går op i hvem der får hunden...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er det bare mig
  • #1   2. sep 2008 Well, både ja og nej.

Ja, hvis det er en retfærdig pris, og nej hvis prisen er sat for højt

Jeg vil dog modsat mene, at hvis det er bedre for hunden at få et nyt sted at bo, skal det ikke være prisen det kommer an på- for både køber og sælgers vedkommende!

Jeg fik f.eks min SOnne gratis, fordi et nyt hjem var bedre for ham (kunne ikke sammen med tidl. ejers datter).
    Jeg havde dog gladeligt betalt for ham, da han er mange penge værd i mine (hunde)øjne,.

• #2   2. sep 2008 Jeg synes ikke det siger noget som helst..

• #3   2. sep 2008 synes også helt klart at man skal se på hvad der er bedst for hunden, og hvis det bare ikke går i den situation den er i nu så skal den da også ha en ny familie hurtigst muligt! men synes bare lidt det virker meget koldt at skrive i en kommentar efter den har været sat til salg for en pris at den nu er sat 1100 ned fordi den skal hurtigt væk men ikke skriver nogen begrundelse for hvorfor... nok bare mig... smiley

• #4   2. sep 2008 Istedet for at af sådan et syn, så undersøg hvorfor at sælgeren gør som personen gør.
    Der er jo en god grund til at prisen laves om og dette kan man kun få at vide ved at tage kontakt via ´tlf osv.

• #5   2. sep 2008 det skal ses i sammenhæng - kan både være ok og ikke ok

• #7   2. sep 2008 synes ikke at prisen man forlænger for sin hund siger noget som helst om hvor meget man holder af den..

• #9   2. sep 2008 pia k i det eksempel synes jeg det er helt iorden da det jo afgør hvalpens videre fremtid hos familien hvor længe der går før den kommer hjem til dem!
    Nok bare fordi jeg selv har det syn at hvis jeg skulle af med Aslan, uanset grunden, så ville jeg hellere give ham væk til en familie som var perfekt men som måske ikke havde pengene, end jeg ville forlange en pris (som for øvrigt efter min mening er meget for høj for en hund uden tavle og som går for ret små penge for tiden) og så bare skulle indkassere et eller andet form for beløb for hunden...

Kommentér på:
er det bare mig

Annonce