Nogle med efaringer med tatoveringer? Nogle med efaringer med tatoveringer?
Jeg kunne rigtig godt tænke mig en tattovering. Måske bag på håndledet eller nede ved anklen..
Og nu ved jeg godt at det kommer til at gøre ondt, men jeg ville bare lige alligevel høre om der er nogle der ved om det gør mere ondt nogle steder end andre steder? Hvis I forstår..?
Så ville jeg også lige høre om der er nogle af jer der ved om man kan være allergisk overfor det? Jeg har nemlig bare læst om en pige, hvor det gik helt galt. Tror det var noget med at hun ikke kunne tåle det. Så tatoveringen blev helt rød og hævet...
En sidste ting jeg vílle spørge om er hvad jeres tatovering forestiller og om I havde nogle gode ideer til hvad man kunne få? Jeg kunne meget godt tænke mig en tatovering, der er lidt specielt. Som betyder noget.
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 68 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.416
Som udgangspunkt gør det mest ondt der hvor huden er tynd.. Feks. indersiden af armen
sep 2005
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 6 Emner: 98 Svar: 553
Ved ikke om man kan være allergisk, jeg har aldrig hørt om det (:
Synes du selv skal finde din tattovering, og virkelig overveje om det skal være den, det er noget du skal gå med resten af livet
sep 2005
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 128 Svar: 395
Tænkte desværre nok at det ville gøre mest ondt der hvor huden er tynd. Det er bare der jeg allerhelst vil have en. Altså på bagsiden af håndledet og ved anklen. Men har tænkt over om det skulle være et andet sted.
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 68 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.416
sep 2005
Sidst jeg fik lavet en sagde han "Mange HA-rockere vil misunde dig den tattovering" GG
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 3 Svar: 169
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 43 Svar: 321
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 65
jan 2006
Følger: 47 Følgere: 44 Emner: 137 Svar: 5.810
Men forvent den værste smerte i helvede... så kan det jo kun gå godt *ss*
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 111
Til gængæld er benene ikke sjove!
Nakken gør heller ikke sååå ondt igen, og heller ikke på brystet...
dec 2007
Følger: 51 Følgere: 48 Emner: 502 Svar: 3.230
en i hver side af lysken - gør altså ikk ondt!
en på anklen - tja heller ikk ondt
foden- har jeg lige fået lavet en coverup på som dækker der meste af foden.. og ja jeg besvimede sq bagefter.. så ja det gør ondt...
du ska vælge det motiv du vil kunne lide.. personligt er jeg i en blomster periode *G* men tænk ikk over hvor det gør ondt, men hvor du vil blive glad for det
jul 2005
Følger: 39 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 155 Svar: 1.966
Her kan du se hvad mine tattoveringer forestiller. Det er en brændende fornemmelse, men direkte serte, vil jeg ikke kalde det. Men rart er det jo heller ikke ;o) Tænk længe over hvad du vil have lavet. Det er nemmest at få det lavet ordentligt fra start. Ét er at vide man vil have en tatto, noget andet er hvad det skal være for en.
Min den næste skal være et lille drys af grå stjerner på indersiden af håndledet.
jan 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 345 Svar: 2.134
jul 2005
Følger: 39 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 155 Svar: 1.966
nov 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 131 Svar: 1.082
Valg af tattoo er der ikke nogle andre end dig der kan tag... det er dig der skal bære den resten af dit liv ... lav evt. en skitse over en tegning du gerne vil ha´ lavet og få en tattovør til at gøre den færdig, hvis du ikke kan selv. Så er du 100% sikker på du får en DU kan leve med plus at du møder ikke den selvsamme tattoo på stranden året efter du har fået den ... det er sgu så ærgeligt =)
Den jeg har tegnede jeg selv ... og tog mig god tid ... 10 år tog det mig før jeg tog springet og tog den med til en tattovør.
Nogle med efaringer med tatoveringer?