2.104 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

TCMS TCMS

Er der nogen af jer der har fået brev fra TCMS, altså et inkassofirma, uden at kende noget til sagen??
Jeg har fået brev vedr. en kontrolafgift fra Hillerød lokalbane, med pålagte renter og rykkergebyr, ialt 810,03 kr... Men den pågældende dato befandt jeg mig altså på Mallorca!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TCMS
  • #2   13. sep 2008 Jeg vill tage en kopi at brevet og sende det anbefalet til Hillerød Lokalbane og fortælle dem at du var på ferie på det tidspunkt. Det kunne tyde på at nogen har brugt dit CPR nummer??

• #3   13. sep 2008 pas på med dem de kommer med påstande om gæld der ikke findes eller er afviklet for længe siden så undersøg sagen.

• #4   13. sep 2008 (link fjernet)

• #5   13. sep 2008 og får du problemer så spørg basta om det noget for dem:) tjek evt deres side om der har været noget lign:)

• #6   13. sep 2008 Så er der måske en der har "lånt" dit navn og cpr.nr.

• #7   13. sep 2008 fik os engang en regning fra noget inkasso noget på 1300,- for noget herre undertøj jeg skulle have haft købt... hmmmmm, jepp, nyder nemlig at rende rundt i mande tights :O)
    jeg betalte dem ikke og har ikke hørt noget siden...

• #8   13. sep 2008 Kan se på Mettes link at andre senere har fået brev fra et advokatfirma når de ikke har betalt.. Så bryder mig ikk om bare at ignorere det. Har sendt dem en mail om at det umuligt kan være mig, så må jeg se hvad de siger til det.

• #9   13. sep 2008 Da jeg blev 18 og flyttede hjemmefra gik der ikk længe før jeg fik et inkasso brev....
    Jeg blev jo hammer forskrækket og ringede ind til dem for at høre hvad det gik ud på... "jamen hvis du bare betaler så sker der ikke noget"
    - Nej men hvad er det jeg skal betale for??
    "du kan også bare betale afdrag på det"
    - Igen hva er det i påstår jeg har købt?
    "vi har din underskift på at du skylder os penge"
    - Nej det har i ikke, for jeg har ikke skrevet under på noget
    "Jo vi har også din mors underskift"

Så bad jeg om kopier af disse underskifter og kopi af det køb de ikke ville fortælle mig om... Det kom aldrig.... Men en ny rykker kom og en ny igen..

Mine forældre sendte det hele til advokat, som sagde at firmaet ikke eksisterede, hverfald ikke som et inkasse firma og jeg sku bare ignorere dem.

Hørte aldrig fra dem igen... Så man skal altså lige se sig godt for...

• #10   14. sep 2008 Hader sådan noget... Økonomien er sq stram nok i forvejen, har ikk brug for flere regninger, især når man så ikke engang har noget med at gøre smiley

• #11   4. nov 2009 Ved godt emnet er gammelt , men jeg har lige modtaget her i sidste ugen et brev fra dem ..

For det første har de fået et beløb der hedder 1174 kr , men de ting de havde skrevet på er der kun for 700 kr ..

Og jeg skulle have købt noget der hedder Casper in the love jungle eller sådan noget , og jeg ANER ikke hvad det er .. Jeg har hverken modtaget varen , faktura , rykker 1 , 2 eller 3 :s

Men nu har jeg snakket med dem og de vil vidst ringe tilbage snarest , men de sagde de også i sidste uge da jeg snakkede med dem ..

Er det et fup firma eller hvordan ??

• Matias H
    Matias H Tilmeldt:
    feb 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #12   8. feb 2014 Hej hundegalleri, Har fået et brev, og ja, historien er lige så langt ude. Melder det nu til politiet. Så er firmaet noteret. Hvis jeg må spørge hvor i danmark i tidligere har boet ville svaret være behjælpeligt, da der ikke var noget frimærke eller afsender på konvolutten må den være afleveret i hånden. Så hvilken by bor/har i boet i da i fik brevet?

Kommentér på:
TCMS

Annonce