{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
616 visninger | Oprettet:

En tanke {{forumTopicSubject}}

Ved dette er diskuteret til uendelighed herinde - SALG af hunde - hvalpe - voksne som gamle ! Men det er ikke der jeg vil hen nu - ej heller om grundet til salget af en nyanskabt hvalp - nææh nej - det jeg vil hen på er: HVORDAN i alverden kan folk finde på at skrive - SKAL VÆK NU - SKAL HURTIG VÆK og mere i den dur !!

Hunde er nu blevet til de rene tilbuds annoncer - er det der vi er nået hen ? KOM og køøøøb - Fido, nu kun 50kr !

Forstår folk ikke at dette ikke er baboom - trendsales osv ? Dette er IKKE en TING !!!!!

Det er et levende væsen med tanker - følelser - afsavn - tryghed osv. Man flytter ikke bare hunden - man river den op med rod ! Den skal til at forholde sig til et nyt hjem - men der stopper det ikke - nye mennesker - dyr - dufte - rutiner - lyde osv ! Forstil jer at jeres mor tager jer med ud at køre, i er glade og tillidsfulde fordi i jo elsker hende ! I kommer et nyt sted hen, mor forlader jer og i er overladt til jer selv - uden at kende noget som helst der !

At folk ikke skammer sig !!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En tanke
  • #1   19. sep 2008 Ja, eller Kom med et bud... pu ha, jeg får det dårligt hver gang jeg ser sådan en overskrift...

    Og jeg er helt og aldeles enig... der sidder mange derude der burde skamme sig og aldrig burde ha haft et dyr inden for dørene.


  • #3   19. sep 2008 Ja præcis Lille-My! smiley

  • #4   19. sep 2008 Ja lille My du har fuldstændig ret, forleden var der en corgi til salg herinde ikke fordi jeg tror den ikke kan få det godt i et nyt hjem,men hunden var 6 år,som skulle sælger pga. af skilsmisse ,men man burde kunne finde en anden løsning end ad skille sig af med en hund på 6 år.som man har haft over halvdelen af hunden liv,
    mange kenneler skilller sig også af med deres hunde , hvid de ikke er i stand til at kunne avle på dem mere,jeg kunne bare ikke gøre det.


Kommentér på:
En tanke

Annonce