478 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Det er farligt at... Det er farligt at...

gå uden for sin dør!

Ja det fandt jeg ud af idag.

Jeg har endelig en fridag, og havde tid i blodbanken. Jeg kørte af bagvejen, dvs. bakke og svingfyldt landevej, hvor der alligevel er rimelig meget trafik.
Foran mig kører 2 biler, de kører udenom en knallert og da jeg skal til at køre udenom også laver knallertkøreren pludselig en u-vending lige ud for mig, så jeg bliver nød til at hamre bremsen... lidt længere fremme holder politiet, og knallertkøreren havde ikke nogen hjelm på, så mon ikke det var derfor han lige pludselig skulle den anden vej?

ca. 4 min senere er den gal igen: en postvarevogn kører bag mig... meget emsig... foran mig kører en varevogn med trailer og foran den igen en bil som ligesom mig skal dreje til højre...
varevognen vil køre udenom den forreste bil men er ved at køre ind i postvarevognen, som da også lige mener at han skal køre uden om 3 køretøjer uden at kunne se særligt langt frem... igen ved at gå galt

Da jeg har været i blodbanken tager jeg ud til Bilka for at handle ind, men på parkeringspladsen (hvor der er rigtig mange frie pladser) er den gal igen.
På vejen (mellem alle parkeringspladserne) holder en bil stille, der ca 8 frie pladser på ræd og række lige ved siden af. Så jeg bliver lidt irriteret over at folk ikke bare kan tage en af pladserne så de ikke er i vejen for andre og derfor ryster jeg på hovedet, kører udenom og finder en plads.
Nu kommer bilisten af den 'irriterende' bil susende hen til mig og råber op om at kraft edme ikke skal ryste på hovede af hende og at hun jo var nød til at holde stille fordi hendes telefon havde ringet... Til det svarede jeg hende at hvis hun ikke kunne finde ud af at parkere på índen hun tog sin telefon burde hun slet ikke ha besvaret opkalde, og at hun var til gene for andre når hun holdt midt på vejen på en p-plads med masser af ledige pladser.
Så blev hun da først rigtig tosset og begyndte at råbe ukvemsord efter mig og hun fandme nok skulle finde ud af hvor jeg boede osv... Jeg gad ikke at høre på mere, vendte ryggen til hende og gik min vej

Men hold op hvor kan det være farlig at gå uden for en dør, det fandt jeg i hvert fald ud af idag...

Puha ville lige dele mine oplevelser med jer

En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• I need someone for the connection of (Induction Stove, Oven, Washing Machine, Dryer, dishwasher) 1.000 kr.
  • Grave arbejde 5.000 kr.
  • Havearbejde 1.000 kr.
  • Installation af kombi/vaskemaskine til kraftstrøm og afløb. 500 kr.
  • Klippet hæk . Fælde 3 små træer 2.550 kr.
  • Tilslutning af gaskomfur 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det er farligt at...
Kommentér på:
Det er farligt at...

Annonce